Gå til innhold

servosnekke bmw e36 m3

Anbefalte innlegg

Skrevet

til de som er litt usikkre har j bedt om tilbakemeldinger fra folk her inne på bimmers, om tilbakemelding på deler j selger.

jeg har flere. som jeg vil be om en utaelse. jeg finner meg ikke i å bli tråkka videre på nå,

336mik

Brigader

Ble Medlem: 27 Okt 2005

Kjøretøy: bmw 323(336mik) e30,518i e28,524td e28,lada niva.

Status: Offline

Skrevet: Man Sep 11, 2006 14:26 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Jeg kjøpte dyser av br racing.

6 stk siemens deka 83lbs (863cc) lav ohm.

Disse skal i teorien holde til 850hk++

Dysene er ikke montert ennå,men håper på å få de inn snart.Skal nok fungere bra.

Og det er bare å ringe han hvis det er noe dere lurer på.Trivelig kar med kompetanse.

Kjører ikke fort, flyr lavt.

Svidd gummi er terapi for sjelen.

linren

Fenrik

Ble Medlem: 06 Nov 2005

Kjøretøy: E30 M3 med M50b25 turbo ic

Status: Offline

Skrevet: Ons Okt 04, 2006 22:30 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Fikk montert dysene jeg kjøpte av deg i helga og d funker knall!!

Til Toppen

BR Racing

Løytnant

Ble Medlem: 17 Mar 2006

Status: Online

Skrevet: Tor Okt 05, 2006 18:29 Tittel:

det var bra, lykke til

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hehe, Du er en stakkarslig person! Att DU skal henge meg ut som noe svindler tar kaka! Tro de de som vil! :D

Det hører jo med til historien på ford forumet, att etter eg skrev det innlegget dukket det opp en haug med andre som var blitt svindlet av deg! Stemmer ikke det?? Faktisk mener eg å huske att det var bare en som skrev in posetivt om BR racing der, det var en ford power som viste seg oxo å vere deg som hadde logget deg på med nytt nick!

(noe som moderatorene fant ut av)

Og til Azeton, Det er lett for å bli litt barnslig når det går opp for deg att en er blitt svindlet for de siste spare pengene. Og prosjektbilen må stå over enda en sesong.

Hva eg vil! Ingenting faktisk, er bare ren underholdning for meg dette! :D

for det første var dette ikke påtenkt å henge deg ut som noen svindler.

bare for å gi deg en tankevekker på hvordan du faktisk herjer med folk,

for stakkarslig 4500kr, du var faktisk mere klar for lure meg , etter att jeg ga etter. og det sier litt når det har pågått i 5år, så når du ikke ville levere tilbake bosset eller skiten eller den motoren etter at jeg leverte deg det vi ble enige om, tenkte jeg å gjøre som deg. slenge ut en liten

notis på en av dine innlegg-. forskjellen var mere at du slang fullt navn og adresse,og skrev med fandens tastetrykk inn på ford forumet og forpestet alt for meg der inne. den haugen du refferer til som j har svindlet finnes ikke. det er sikkert. folk ble mega skeptisk der inne.

moderator fikk det for seg å blokke nicket mitt. mens du fortsatte å herje. jeg fikk rigtig nok opprettet et annet nick, ja for å prøve å forsvare meg. men uten hell.,siden moderator fant ut det var fra samme ip adresse. ble dette virkelig extra nedtur. for da virket jeg desperat for å redde skinnet mitt. slik som du NÅ!!!

tyr til mye kraftige utrykk . holder med ren linje vet du. ingen fantasiverdner her. kun den reele.

jeg er hvertfall klok nok i hue nå da til å avslutte denne offentlige kranglingen. vet j ikke får tilbake dela . men de har du vel uansett ikke lengre. ville bare se om det gjekk ann å stole på deg . noe du vel har gjort kraftig inntrykk at det ikke kan.

så lykke til med printingen. du får vel mye glede av det i framtiden. :)

de som ønsker kan gå på fastford.no og søke på br racing v6.

eller frode øverby. og det vil ikke stå noe annet der en oppfordring til de som trenger hjelp med ford v6. henviser til meg.

alle nye forsøk på trusler og offentlige jævelskap vil bli nøye dokumentert

fra min side.

til alle dere som dvs måtte lese dette. jeg hadde ikke gamlet på å måtte risikere min egen profil som selger her inne på forummet for denne fillesaken. så uansett er valget oppe til hver enkelt. jeg forstår om noen ikke stoler på meg etter disse innleggene. men det får ikke hjelpe.

dette blir siste innlegg fra meg. kommer ingen nye nå, så lykke til:)

Skrevet

Hehe, Flink å pusse på sannheten er du iallefall :D Du drev vel og å pusset på dine egne salgstråder;med nick nr 2, lenge før eg kom inn i bildet.

Hvis du føler deg herjet med av meg, skal du vite at det var vel fortjent!

Delene får du nok aldri nei,og ærlig talt skjønner eg ikke hvorfor i all verden du er interesert i å få tilbake ødlagte deler. De som var værd noe der var jo de "nye smidde" stempla som bare existerte i hodet ditt før du solgte det til meg.

Siden du har fremstilt deg som ett offer for trusler i denne saken, kan vi jo fortelle hva truslene har bestått av. Det er jo stort sett bare på pm eg har fått fatt i deg, og der er alt lagret. Sendt&mottatt ;) Nå skal eg ikke ta noe direkte utdrag derfra. Men i all hovedsak går "truslene og den pcykiske terroren" i att: hvis du ikke gjør opp for deg nå, så kommer eg til å legge ut hele historien om hvordan du svindlet meg her, og resten av mediene du bruker til pirat salget ditt.

Men Den er grei, gidder ikke styre mere med dette. Lykke til videre med salgene dine. fint du har greid å få gode tilbakemeldinger fra folk og. Fortsett å levere bra greier så går det nokk bra.

Skrevet

uansett hvem som har pyntet på hva av oss nå , har jeg hvertfall kvittering på betalt 700kr+ jeg har sendt en ny hybrid turbo til deg,

så om du ikke kan skjønne hvorfor jeg vil ha dela tilbake, sa jeg klart ifra til deg hvorfor. jo jeg sku lempe dette på trappa til den opprinnelige

selgeren av motoren. j la kun inn en annose for hvedkommende som sagt. j får ikke igjen noe av denne personen, jeg vil se hvor ille dette var. siden det ikke var synlig noe skade i blokka , du fikk jo de brukte orginale smidde stempla ved siden av i orginal embalasjen de nye stempla kom i. bestilt av rs motor i Hunndalen den gang. ¨

en ok abbarth topp fulgt og med. samt veiv og råder, dette er da hvert noe, så hadde det ikke hvert for du sa jeg sku få igjen delene ved evt

bytte, så hadde det ikke kommet en krone fra meg.

Skrevet

Blablabla! Håper du føler deg skikkelig lurt! Det føler nemlig fremdeles eg, ettersom eg aldri fikk pengene mine tilbake. Men en kina turbo som eg kunne kjøpt billigere selv. Og antagelig litt mindre enn 5års ventetid!

Vil du att eg roter frem delene å legger ut bilde her kansje? Det er lite vits i å legge skylda på andre, annonsa sto i gamle bruktbilforum på ditt tlf nr, det var og ditt konto nr eg overførte pengene. Eg hørte heller aldri snakk att du solgte delene for en annen, før storyen ble lagt ut på ford forumet.

:wink:

Skrevet

dette blir siste innlegg fra meg. kommer ingen nye nå, så lykke til:)

Du klarte ikke å holde deg ;)

hehe, :D ble til å prøve å få en forståelsefull avsluttning,men noen gir seg aldri ](*,)

Skrevet
Kan egentlig si det at, Br racing er grei. spør du så svarer han så godt han kan. prisene hans er vel heller ikke helt og klage på!

Det var da endelig godt han svarer så godt han kan! :D Prisene hans er vel antagelig den samme som du kunne kjøpt de for selv+ avansen til han... Han driver jo ikke noe firma (ikke sist eg sjekka iallefall).

Så eglentlig er han ett helt meningsløst mellomledd spør du meg.

Skrevet

så det du yngve kjøper fra norge og selger dine deler for utenlanske priser??

spar folket for menigløst bla bla.

alle vet de kan få tak i billigst i utlandet,om de vet hvordan dette gjøres,men de som ikke tar sjangsen på netthandel pga svindling. vil kansje kjøpe deler her i landet. :)

Skrevet

Øh, misforstå meg rett. Eg driver ikke med kjøp og salg sånn som deg. Skal eg forexempel ha en del som eg finner på ebay til 1500.- Så er det helt meningsløst å betale deg 3000,- for delen sånn att Du kan bestille den, for så å videresende den til meg.

Kan ikke se noen som helst fordel med det. MEN det er nå bare min mening! Andre får snakke for seg.

Skrevet

så flink du er. ebay ja, det har nok alle hørt om :)

skjønner deg godt at du må kjøpe deler utenlands, for du mener vel prisa er for høye i norge??

hva du kan og vet .er liten intresse.

hvorfor ikke lage en festlig tråd, hvor du forklarer folket her inne hvordan de kjøper deler selv i utlandet.?

jeg driver ikke stor salg. er en og annen innimellom.

hva vet du hva jeg bet for turboen?

hva hadde du solgt den for selv da??

gitt den vekk til gibortpris??

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...