linren Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 17" ASA AR1 med polert kant og bra 215 40-17 dekk vurderes solgt...Kjøpt nye våren 2006. Mangler to centerkopper men de koster ikke mer enn ca 150 pr sett a 4stk.. Ett par av felgene har "flasset" litt i lakken og en har blirr skrapet opp litt. Dette er todelte felger så enkle å pusse litt på. Dekkene er så og si som nye. Disse felgene gjør seg meget godt på e30 m3. Vurderes solgt hbo 3500,- Legger inn ett bilde av en felg så dere ser hvordan de ser ut. Har desverre ingen bilder for hånd akkurat nå men seriøst int kan sende meg pm med nr så skal jeg se hva jeg får til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2007 Bilde av lik felg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 hva er inpress? 10-15 el 30-40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2007 Usikker men ganske lavt. De har sittet på e30 m3 og passer meget bra på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Usikker men ganske lavt. De har sittet på e30 m3 og passer meget bra på den. oki da ere sikkert rundt10/15 å passer m3 og 5 serie.. inte minn desverre hadde vært ok vinterfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Er felgene solgt? Hvor i landet befinner de seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå