Gå til innhold

Min E39 523, nye bilder!

K.T
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer... 523i er jo BMW's beste bil det.! :wink:

19" funker veldig bra, har det selv... MEN du er nødt å senke bilen, ser helt mongo ut med 19" uten senk... Ser ut som bilen er hevet.. Jeg fikk mine 19" på bilen min 8.juni 2006 kl 21.30 og for det første så det ut som bilen var jekket opp på alle 4 jekkpunkter, for det andre hadde jeg en liten vib. på ett bakhjul når jeg kom opp i 80 km/t... Så natt til 9. juni (kl 01.30) skulle jeg finne ut hvilket bakhjul som vibrerte, fordi jeg skulle dra dagen etter og få senket bilen og få avbal. det ene hjulet......... For å gjøre en lang historie kort: ble uten førerkort i 8 mnd og 11000,- fattigere (84km/t i 50-sonen) den natten og bilen står ennå på "stylter"!! MEN, mandag har jeg oppkjøring og forhåpentligvis lappen igjen, og bilen blir senket så snart sommerdekkene skal på igjen.... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da var det kommt nye bilder av bilen, har kjøpt nye sommerfelger! Synes di passte bilen relativt bra, fikk med 19" AC Schnitzer felger me bilen..Men di va kast i 2 av dem..Bedre å berre invistere i nye! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Er det grenerør på bilen.. synest eg så noe som lignet på bananmanifold nedi motorromet.. gratulerer med en nydelig bil

Takk for det! :D Er nok ikke grenrør på bilen! Skulle gjerne hatt :)

Var forestten inne på tråden din om 745`en din, virker som et rått prosjekt! Nydlige biler! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet bil

har 523i stasj selv. love it!

Hvor kjøper man slik spolier foran? Pris?

Ja det skal ikke så mye til før bilen for en bedre "look".. :) Angående fronten, den var montert når jeg kjøpte bilen..Men dette koster den:

AERODYNAMICS

front spoiler

for cars up to 8/2000 - 5 840.50Nok

for cars from 9/2000 - 5 840.50Nok

Prisene er hentet fra Ac Schnitzer.no sin hjemme side..Du kan kikke i denne linken for mer info om alt Ac Scnitzer leverer til E39:

http://www.ac-schnitzer.no/doc/prislist ... E34%20.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...