Mack10 Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Har kjøpt meg en ny spiller.. Denne :http://bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1598 Noen tips til hvordan jeg kan få mere futt i anlegget!? Ble 80% bedre når jeg fikk inn spilleren i frohold til den originale, men jeg ønsker enda litt mere..!! Når jeg spiller små høyt hører jeg bassen vrenger seg.. Håper noen har noen billige og greie løsninger!? Tenkte meg ut i morgen og kjøpe.. (Bergen) Takker for svar!! Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Kjøp deg en 4 kanals forsterker! Jeg gjorde det på gamlebilen min (E46) Ble 3 ganger så bra lyd! Høyttalerne i e46 er ikke så verst faktisk bare de får litt mer kraft! Forsterkeren trenger ikke være stor i det hele tatt! MEN det er jæv... trangt og koble bakom anlegget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 jeg kastet bare inn en aktiv 10" sub, og dette fungerte fint til mitt behov. En forutsetnig er at du har skipose, eller har trykt ut den perforerte plata hvis du ikke har skipose... Billig var det også! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2007 andre tips!? høres forresten ut som det er bassen som vrenger seg først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 her arne: http://bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1533 så skrur du ned bassen på høytalerene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2007 Kjøpt meg 2 høytalere nå i 5,25".. Ser hullet i dørpanelet er litt lite og jeg har ikke fått kjøpt meg sånne ringer som er tilpasset dette.. Går det ann og bruke noe middel til og tette med mellom!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2007 Noen som har noen tips til hvordan jeg skal stille inn disse høytalerene for og få best mulig effekt ut av de!? Er ikke helt pro på dette området akkurat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 har ett spørsmål. vet ikke om jeg burde starte egen tråd for dette, men trådtittel stemmer overens med mitt spørsmål Jeg lurer på hva jeg skal gjøre med anlegget mitt, i min e46 er det integrert kassett/radio spiller inne bilen, som ser så fint ut.. så bruker jeg cd veksler som ligger i bagasje rommet til cd'er. Men jeg har egentli mer lyst på "normal" cd spiller inne i bilen.. men hvordan skal det gjøres ? når det ikke er sånn standard boks å putte den i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 Når du skal kjøpe deg en spiller må du ha en "list" som du får kjøpt på bilradiospesialisten for en pen overgang fra ny spiller slik at det ser ordentlig ut. Jeg måtte også trekke nye kabler fra spilleren og bak på venstre siden der det ligger et eller annet.. Var ikke jeg som gjorde det så jeg vet ikke!! Håper det hjalp deg litt ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå