SteffenM2 Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Vis det blir bimmers treff den 18ende mai, så kommer muligens jeg og kamerat ut med litt profft kamera utstyr, hadde da vært intressant og hatt photoshoots, av din bil? Altså, jeg tar bilder av bilen din, sender bilder på mail, eller evt. Får de printet ut, og da sendt i posten..? Mvh, Steffen Guldager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Sikkert mange som er interessert i dette.. Har du noen "smaksprøver"? Bilder du har tatt før f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2007 Veel.. Hehe. Det blir jo litt vansklig, da jeg ikke har fått kamera mitt ennå! PS: Det koster ikke penger altså. Utenom vis man skal ha det profft printet opp! Siden jeg ikke er proffesjonell. Men jeg kan finne en liten tråd, hvor han andre har tatt bilder! http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=4261 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Pokker,eg skal køyre den veka,t.o.m 17mai må eg på tur Hadde vært bra å fått noen fine bilder av bilen ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2007 Da får du komme til Moss en annen dag, så skal vi nok ordne noen bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Ja jeg er ihvertfall interessert i å fått noe fete bilder av bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 jeg også! vært kult å fått litt ordentlige bilder av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 stiller med stativ og cam selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Klar for den, stiller med bil, ikke kamera. Ønske jeg hadde kamera hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Jepp, hadde vært fint med "proffe" bilder av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2007 stiller med stativ og cam selv Hm.. 400D, right? Vell, planen min er som følger. Canon EF 70-200mm f/4.0L USM Canon EOS 400D Digital SLR m/18-55 objective, 10.1MP, 2.5" LCD, DIGIC ll Velbon CX-540 tripod, 152cm, 1,54kg Canon Battery NB-2LH 720mAh Hoya UV HMC 67mm TwinMOS Compact Flash Card 2048MB, 140X, Type I, Ultra-X, 16.2/21MB Write/read (Two of theese) Canon Blitz Speedlite 430EX Kopierte fra et amerikansk forum Men iallefall, alt utstyret kommer vel på rundt 18laken. Så håper jeg får tatt noen brae bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThinkPink Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Bra idé! Blir nok populært.. Er det sikkert at det blir treff? I så tilfellet, er det noen som vet hvor det evt blir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2007 rudskogen motorsenter, regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Setter stor pris på om du ville tatt noen proffe bilder av den nye bilen min såfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2007 Setter stor pris på om du ville tatt noen proffe bilder av den nye bilen min såfall.... Er bare og komme, skal stå og ta bilder hele dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå