borte Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Det står mellom 3 typer felger! 7.5"x19" foran - 8.5x19" bak 8.5"x18" foran - 9.5x18" bak 8.5"x20" foran og bak Personlig er jeg VELDIG interessert i de øverste felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 De øverste så veldig pene ut, men en må nesten få sett de på bilen for å si om de passer eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2007 De øverste så veldig pene ut, men en må nesten få sett de på bilen for å si om de passer eller ikke.. Jeg også, men www.martins.no sitt "felg på bil" program er under oppdatering og dermed ikke operativ.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Jeg mener helt klart at du burde gå for alt. 2 (FK felgene). Må ihvertfall være rimelig bra kant på felgene med den stylinga . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2007 Jeg mener helt klart at du burde gå for alt. 2 (FK felgene). Må ihvertfall være rimelig bra kant på felgene med den stylinga . Liker de felgene jeg også! Men i utgangspunktet liker jeg 5-eikers felger best egentlig.. Men er enig med at det må være mye kant på felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 FK felgene blir nok pene med den stylingen... Ellers så er Oz Futura i 9*17 og 10*17 pent på e34 med riktig senk..Men gjerne ikke med rieger styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Uansett bør du ikke gå for noe mindre enn 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferthux Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Nja, haddet det vert meg som skulle valgt hadde jeg valgt FK felgene tvert. Hadde kanskje ville gått opp til 10" bak også, det er det jeg har.. Ser evig fett ut med breie felger med kant på E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå