Unlited Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 er det støtte for +1gb ram til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unlited Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2007 jah...det støtte 3 giga til ;P hehehehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 hvorfor selger du? Og hvor gammelt er alt? Selvbygg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unlited Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2007 Nei, jeg selger den pga jeg skal ha råd til et nytt belte til min snø scooter også slp piper til den jeg har en bærbar som jeg skal ha isten for den stasjonere..jah den er selvbygd..kjøpte den før et år siden:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Nei, jeg selger den pga jeg skal ha råd til et nytt belte til min snø scooter også slp piper til den jeg har en bærbar som jeg skal ha isten for den stasjonere..jah den er selvbygd..kjøpte den før et år siden:) åssn scooter har du? har twinpipes og masse trim til polaris edge chassi. (800) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unlited Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2007 Det e en Lynx rave 670 ho...99 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Nei, jeg selger den pga jeg skal ha råd til et nytt belte til min snø scooter også slp piper til den jeg har en bærbar som jeg skal ha isten for den stasjonere..jah den er selvbygd..kjøpte den før et år siden:) ok! Dette kan være interessant! Må se an litt.. selge noe unna først evt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unlited Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2007 hehe,okey..ka du skal sælge unna evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliss Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unlited Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 bare å gi bud nooo kommer det en god pris så kansje den går før det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayman85 Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 fungerer den som den skal uten problemer med xp? jeg kan starte budrunden med 700kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unlited Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 skal si deg det at det er den bæste pcen jeg noen ganger har hatt, den kan stå på i 1 uke uten at det skjer noe tull me den, har ikke fådd blå skjerm el at den skrur sæj av sjøl, har den på nessen hele tia, plages aldri med den er kjempe fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 byr 1000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unlited Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 hehe, nei..skal nokk ha mere en 1000 kr..du får by mere bare å by på hær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg