Gå til innhold

BMW E36 1996 318i vurderes solgt!


Christopher
 Share

Anbefalte innlegg

Med tungt hjerte legger jeg ut min nettop EU godkjente bil til salgs!

Det er en 1996 318i med m43 motor! Tikker snart forbi 170000km.

Farge : Montreal blue

Interiør : Mørk grått

Har elektriske speil og vinduer foran!

Har noen små riper på passasjer dør foran , men ikke noe du egentlig ser etter en skikkelig polering er også litt stein sprut som på alle eldre biler!

Følger med m3 orginal frontfanger + leppe og GT carbon look leppe også en bakrute senker.

Montert på etter jeg fikk bilen er : AE ringer , m-tech baklykter , sidelister , sideblinkers , girkule , armlene , matter.

Anleggs messig er det lite , men står i en vidunderlig ny innkjøpt Pioneer DEH-7800MP.

Følger med 15" stålfelger med piggfri vinter dekk og 17" Rondell 225\45 Goodyear GSD3 f1 dekk (fjorårets)

Nymontert apex 60\40 senk så er meget pent og ligger fantastisk på veien.

Dette er det jeg kommer på i farten å bilder kommer så snart jeg finner noen på datan.

Noen lette fakta :

Jeg er 3 eier i norge etter at den ble importert i 2000.

Er akkurat EU godkjent og har hatt 30000+ påkostninger i verksted og ekstrautstyr det siste året.

En utrolig god bil å kjøre å har aldri hatt noen problemer.

Skilt nr er BPxxxxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herp andre sin tråd! Venter å se om noen er intressert før jeg går i vurdering av hva jeg vil ha osv! Sier bare noe! og hvorfor skal min være så mye lavere en din i pris?

Er en god del nytt på min og det koster med nye deler veit du!

Er litt enig.. styling trenger jo ikke å bety at den er verdt sååå mye mer, litt selvfølgelig, men dette kan jo også bety at bilen er hardere kjørt(ungdomsskjørt)?

I tillegg så er jo denne 2 år yngre og gått 70 000km mindre.

Meget pen farge forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...