Harald e30R Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Hei har en Bmw E34 med M20b25 motor desverre så er ikke toppen helt tett så lurer på og bytte hele saken. har kommet over en 2,5 m30 motor noen som vet om den passer mot girkassa fra m20? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Nei, den passer ikke. Nå er det ikke så stort problem å få tak i ei M30 kasse heller da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Synes det er utrooolig lite poeng i å gjøre så mye jobb som det er å sette i en M30-motor om du bare skal ha i en passe daff og tung 2.5-liter. Skal du først ta den jobben burde du slenge i en 3.4-3.5.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2007 Synes det er utrooolig lite poeng i å gjøre så mye jobb som det er å sette i en M30-motor om du bare skal ha i en passe daff og tung 2.5-liter. Skal du først ta den jobben burde du slenge i en 3.4-3.5.. Okai planen droppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Hvorfor du i det hele tatt vurderte å ta jobben med å bygge om til en tung og bensinslukende 145-hester fatter jeg ikke. B34 eller B35-ombygging kan gjøre ombyggingsjobben verdt pengene, men da snakker man høyere motorpriser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2007 Hvorfor du i det hele tatt vurderte å ta jobben med å bygge om til en tung og bensinslukende 145-hester fatter jeg ikke. B34 eller B35-ombygging kan gjøre ombyggingsjobben verdt pengene, men da snakker man høyere motorpriser. Joa finner jo M30b35 til 3-4 tusen da...nabolandet riktignok da. Men planen min Med M30 motor er droppet. fikser den jeg har jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå