Jonner'n Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 har en kompis som driver å sikler på denne. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... s=6&tot=28 noen som kjenner til historien til denne? står ingen ting om den i annonsen heller. hva tror dere? katta i sekken eller....? takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 det er vel gamle bilen til kjell rune her inne. senere eid av ssperf. og tarjei kristiansen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2007 ok da er det sikkert skrevet masse om den her inne.. har du linker til noen av innleggene? hvor hvis jeg søkte etter m3 turbobygg eller lignende kom det bare opp 16000 innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 det er lenge siden jeg hadde denne og den har hadt mange eiere siden den gang så min info holder jeg for meg selv da jeg ikke lenger vet hva som er gjort med denne bilen. foruten en ting.. den er ikke godkjent med turbo men kan nå godkjennes uten og betale avgifter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Bruk Warsteiner som søkeord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2007 Bruk Warsteiner som søkeord. det hjalp litt Kjell Rune: tror du det er mye mas å få den godkjent? tror forresten kompisen min en forelska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 denne er nå solgt til tr.heim.. så ting havner innom byene igjend. jeg som skulle ringe og prute tenkte jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå