Ad|oS Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Skrevet Februar 10, 2007 Ikke alle som er så oppdaterte som deg David
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 Hehe den letter jo nesten fra bakken
Ola. Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=oDLHlti4KYMOg her er den på bane Er vel automat i denne faktisk! (noe man kan høre av den første filmen) 400 meter av langstrekka med hjulspinn, og som han som har lagt den ut på youtube har skrevet: "I think they must be crazy in norway : -)" Han kjørte automat på drag, og manuell på bane.. Forskjellig bakstilling å mener jeg han sa.. Optimalt oppsett på drag fungerer sjeldent bra til noe annet.. derfor han har to oppsett antar jeg Kommer aldri til å glemme synet av første gang jeg sto langt nedpå strekka på rudskogen, å så VS komme sidelengs i 150-200 med tjukk dekkrøyk etter seg!! Priceless!!
thorbis Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 han kjørte ikke med med atumat på drag nei. d er ei 2 trinns powerglide kasse. såmma som værstinggutta bruker i amcar dragbila sine. mvh thorbis
M3/M5 Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Gammel nytt... Trudde alle bmw frelste folk viste om VS sin bmw.. Den er jo rå! Å satan for et drag det er i den... Men det er ikke kun VS som har bygget bilen... SÅ all æra skal dem no ikke ha.. Mange som har hjolpet til før å få det til å fungere..
Steffan C Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Kommer aldri til å glemme synet av første gang jeg sto langt nedpå strekka på rudskogen, å så VS komme sidelengs i 150-200 med tjukk dekkrøyk etter seg!! Priceless!! Sånn som her mener du (Desverre mob kamera bilde) Motoren.
Ad|oS Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Skrevet Februar 11, 2007 Jeg er nyfrelst, så jeg er unskyldt
Anbefalte innlegg