Ad|oS Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2007 Ikke alle som er så oppdaterte som deg David Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Hehe den letter jo nesten fra bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 heilt viiiiilt Tak for reeeeeeeepost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=oDLHlti4KYMOg her er den på bane Er vel automat i denne faktisk! (noe man kan høre av den første filmen) 400 meter av langstrekka med hjulspinn, og som han som har lagt den ut på youtube har skrevet: "I think they must be crazy in norway : -)" Han kjørte automat på drag, og manuell på bane.. Forskjellig bakstilling å mener jeg han sa.. Optimalt oppsett på drag fungerer sjeldent bra til noe annet.. derfor han har to oppsett antar jeg Kommer aldri til å glemme synet av første gang jeg sto langt nedpå strekka på rudskogen, å så VS komme sidelengs i 150-200 med tjukk dekkrøyk etter seg!! Priceless!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 han kjørte ikke med med atumat på drag nei. d er ei 2 trinns powerglide kasse. såmma som værstinggutta bruker i amcar dragbila sine. mvh thorbis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3/M5 Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Gammel nytt... Trudde alle bmw frelste folk viste om VS sin bmw.. Den er jo rå! Å satan for et drag det er i den... Men det er ikke kun VS som har bygget bilen... SÅ all æra skal dem no ikke ha.. Mange som har hjolpet til før å få det til å fungere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Kommer aldri til å glemme synet av første gang jeg sto langt nedpå strekka på rudskogen, å så VS komme sidelengs i 150-200 med tjukk dekkrøyk etter seg!! Priceless!! Sånn som her mener du (Desverre mob kamera bilde) Motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2007 Jeg er nyfrelst, så jeg er unskyldt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg