Andycam Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Raskeste bil som ble blinket i fotoboks i Troms og Finnmark i 2006 er en E46 Coupè med M-pakke (evt M3?). http://www.nordlys.no/nyheter/article2574823.ece Vi "gratulerer". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Slenger meg på og gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Det er en e46 sedan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2007 Det er en e46 sedan.. VET du det? Jeg syntes det ser coupè ut både på taklinjen (sidevinduet bak) og lyktpartiet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 2006 ble et rekordår for fotoboksene i Troms og Finnmark. Denne bilen sto for fartsrekorden –knipset av den mest effektive fotoboksen Slik jeg leser det raskest i Troms og Finnmark.... Var jo en BMW som ble knipsa i 210 km/t på E39 her for en stund siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Det er en e46 sedan.. VET du det? Jeg syntes det ser coupè ut både på taklinjen (sidevinduet bak) og lyktpartiet. Blinklyset ser helt klart ut som et E46 coupe blinlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Ser ut som det er M3 panser og speil også Er nok en M3 det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2007 Slik jeg leser det raskest i Troms og Finnmark.... Var jo en BMW som ble knipsa i 210 km/t på E39 her for en stund siden.. Ah, ja det har du sikkert rett i. Modererer første post om jeg fortsatt kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferthux Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 haha, yeah! grattulerer!!=D ser ut som en coupe ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Er det bilen din AndySix Jeg ser du har benyttet det bildet i avateren din i forumet "evo.no". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Var litt snodig skrevet egentlig den artikkelen... 2006 ga en sjokkerende stor økning i antall bilister som ble tatt av fotobokser. I 2005 ble det, ifølge Statens vegvesen, tatt 1023 bilister. 2006 ga en økning på nesten 90 prosent. – Økningen skyldes i stor grad at vi har satt ut en del nye fotobokser. Det vil nok komme flere også i 2007, men hvor er ikke klart enda, sier Tore Leirstein i Statens vegvesen. En kan jo nesten tro at det de skriver handler om hele landet.. Hvis en ser i bort fra tallene da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smaavik Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 ser ut som en coupe dette ja, men det ligner mistenkelig mye på en m3, ser ut som m3 framfanger, speil og panser.. men fronten der kan også være en vanlig m-tech front.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2007 Er det bilen din AndySix Jeg ser du har benyttet det bildet i avateren din i forumet "evo.no". hehe nei, heldigvis ikke. Bare syntes det var et fint bilde. Om noen hadde lånt min bil og kjørt så fort med den her i landet hadde jeg slått dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 ser nå at det er en coupe ja..heh..syns jeg så at blinklyset var rett og ikke buet som coupen har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Hva tror du han tenkte da det det blinket fra fotoboksen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå