B.E.E. Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Hvis du tenker på sirkulasjonspumpe til varmeapparatet, så har den det. Sitter på torpedoveggen mellom motoren og bremsekraftforsterkeren.
henry Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Skrevet Februar 11, 2007 ok, er det vanlig at denne ryker? varmer helt elendig sånn det er nå, tenkte litt på tett pollenfilter å kanskje, vifta går som den skal virker det som, men noe laber blåsing!
Ronny M Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 ok, er det vanlig at denne ryker? varmer helt elendig sånn det er nå, tenkte litt på tett pollenfilter å kanskje, vifta går som den skal virker det som, men noe laber blåsing! Har ingenting med sirkulasjonspumpa å gjøre hvis det blåser dårlig. Nesten garantert pollenfilteret som må byttes. Men hvis du har bra lufttrykk med dårlig varme, så bør du kanskje bytte termostaten...
Energetic Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Det er pollenfilteret. Hvis du ikke har A/C sitter de på vifta.
boost Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 om den ikkje får kjempe bra varme på tomgang so kan det væra sirkulasjonspumpa.. eg får litt dårleg varme på tomgang.. får bytta den eingang.. motoren blir fort varm å etter ei stund på tomgang.. 15min påtomgang so er min på veg opp på røde merke..
henry Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 Noen som har en grei forklaring på hvordan pollenfilteret skiftes? Ikke vært borti det før, bilen har klima!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå