mOMOe Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 "quattro er tingen", sa han å begynte å le, imens han dro løs en audi med sin bmw http://youtube.com/watch?v=UPdUrWa_F0A fifth gear tester hva som er best, gjett hvem som vant edit: litt tilleggsinfo bare
bmwomar Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 ix er tingen spør du meg: solgte min gamle e30 325ix og kjøpte meg. e46 320d. Synes dnt er kjedlig på vinteren, skal kjøpe meg en ix igjen, sinnsykt morro å kjøre.
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 Det slår ikke feil. Bmw er best
BMW324TDa Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Kommer nok litt an på hva man er vant til og da. Eg sverger jo personlig til at RWD er best, men det er for MEG. Kjører vel 50/50 med FWD og RWD og man tilpasser seg litt til det man kjører. Er en del ting eg føler meg tryggere på med FWD og omvendt. 4WD har eg ikkje kjørt nok i "artige" situasjoner til at eg føler meg trygg på at eg skulla klart å utnytte det i en nødsituasjon, f.eks det med å gi gass gjennom svingen for å få bilen på rett kjøl igjen... Men RWD er jo etter de fysiske lover ett bedre alternativ. Fordeler breme, styre og akselerasjonsoppgaver på fler aksler. Eneste eg ikkje skjønner er at eg blir forbikjørt og frakjørt av 4WD'er på vintersføre..... Alle kan kjøre fort på glatten, men vi skal vel alle stoppe en gang og?? Da kan du ha 8X8 og fremdeles være føkkt (kjempegodt norsk utrykk) Fellesnevner for alle typer drift er vel dekk, sjåfør og bil. Så kommer fremdriftsaksel etter det en plass....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå