arne-vig Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Noen som vet hva som skjer hvis reg. reimen står en tann feil på m20 motoren? Når jeg skiftet den igår så hadde den stått feil, jeg satte den på merkene og monterte alt igjen.
2EaSy Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Noen som vet hva som skjer hvis reg. reimen står en tann feil på m20 motoren?Når jeg skiftet den igår så hadde den stått feil, jeg satte den på merkene og monterte alt igjen. hva d vanskeli og bytt? sku ha bytta selv på min
arne-vig Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Skrevet Februar 11, 2007 Det er veldig enkelt og bytte den, men er litt vanskelig og komme til. Men jeg har hele motoren ute, så da er det som en lek!!
2EaSy Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Det er veldig enkelt og bytte den, men er litt vanskelig og komme til. Men jeg har hele motoren ute, så da er det som en lek!! ja d hva d e fryktet at d er trangt
ReiRud Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Noen som vet hva som skjer hvis reg. reimen står en tann feil på m20 motoren?Når jeg skiftet den igår så hadde den stått feil, jeg satte den på merkene og monterte alt igjen. Vet det ikke men mener at m20 motoren "tåler" at den står ei tann feil...men den går ikke i nærheten så bra som den skal...
bmwrasaren Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Den tåler det ja. Men alt blir feil liksom. Går ikke i nærheten av så godt den skal!
arne-vig Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 Da gleder jeg meg til og teste den igjen, Reima sto ei tann feil- takker for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå