bimmert Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 har noen erfaringer med kvaliteten på disse? hært plasten smelter osv. har noen meninger om hvem som er best? å hvem har best pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Kvaliteten er råtten på begge, men FK ser bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 fk har en tendens til å dugge fælt, mens ringene lyser bra. Mulig de også ser litt bedre ut. Jeg har selv inpro og ringene lyser greit i mørke, men om dagen ser man ikke ringene. Syns også d var litt dårlig passsform på inpro lyktene. De koster vel ca. det samme hos GS.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Satt ikke for så lenge inn FK lykter på min, og synes kvaliteten på selve hovedlykten var bra, men blinklysene som fulgte med hadde skikkelig sprø plastikk samt dårlig passform. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 FK kjøper på det åpne markedet, brander og selger videre. Jeg bestilte FK hos GS bildeler til min men endre opp med å få InPro, noe jeg jo fører selv, ble relativt irritert. Da skjønner dere vel at InPro ikke er så bra, jeg har måttet fjerne bakdekselet jeg for mine så ut som akvarier etter kort tid. Som min tyske leverandør sa, joda du kan få InPro, men jeg selger deg det med betingelsene at det er akvarium ikke lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 finns det i det hele tatt A.E. til E36 med god kvalitet og "riktige" ringer? hella ser ikke bra ut spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå