Anderslien Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Jeg har byttet ratt på bilen min nå, og da tok jeg av airbagen og alt. Men nå når jeg satte på igjen det nye rattet og koblet til alt, så blinker airbag lampa fortsatt. Må den nullstilles hos et verksted eller noe da? Hvis ja, pleier alle verksteder å ha dette verktøyet du nullstiller med?
Frode H. Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Airbaglys må nullstilles på verksted. Det er nok noen verksteder utenom BMW som har utstyr til dette.
plugg69 Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 det er da bare å koble fra strømmen på batteriet. så skal alt være i skjønneste orden..
Bjørn 320 Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 det er da bare å koble fra strømmen på batteriet. så skal alt være i skjønneste orden.. Det funkar sjelden...er nok som Frode H. seier...
Trulsen Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 funker ikke å bare ta av batteriet, da minne til airbagen blir lagra på en egen minnebrikke på selve airbagtingen som er inne i rattet
Berre83 Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Hvis du har hatt gang på bilen uten at airbagen har vært kobla til så ligger det inne en feilkode på airbagen,derfor lyser lampa og da må du på verksted for å slette feilkoden.
Anderslien Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Skrevet Februar 11, 2007 Jeg får vel få den resetta på et bmw verksted jeg da... Takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå