bimmå Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 selger coolere ferdig tilpasset til hva det måtte være, kan også levere ferdige trøkkrør i rustfritt eller alu til hva det måtte være.sveiser dette selv og da kan du komme med ønsker selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmå Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2007 lager også grenrør til hva som helst, tigsveiset med bak gass...... dvs att dette tåler høyere temperaturer og att de ikkje sprekker bedre gjennom brenning gjør det sterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 hva med ett grenrør til bmw m40 motor?? Plasert slik att det er plass til en t3\t4 turbo?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmå Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2007 gi meg noen detaljerte mål og noen bilder gjerne en eksos pakkning så jeg har noe å gå etter med tanke på flensen mot toppen. vilken flens på turboen du har er noe jeg må vite. ,,,er mange forskjellige der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Lurte litt på hvor mye det koster jeg da.. Har en manifoild du kunne ha lagd etter om jeg bestemmer meg for ett grenrør. T3 flens er det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmå Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2007 mellom 3-5 tusen ca.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 skulle fått laga te en turbo manifold til M50, hvor mye kan det koste? svar på PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Hva vil det koste å lage et grenrør til en m52b28? Skal ikke være turbo eller noe! Blir det billigere enn å kjøpe et "ferdig" grenrør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Lager du til sugemotorer? Evt pris på til m20b25 i svartstål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmå Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 nei, mine grenrør er ikke billigere enn de andre "ferdige"... man får kvalitet etter pris, det gjelder alt..... er min mening..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmå Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 lager til suge motorer også ja... i den dim du måtte ønske, det som er meningen er att jeg lager det du ikke får kjøpt til akkurat ditt prosjekt/ønske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Kan du lage grenrør til min m30b28 ('85mod 528i motor) som sitter i e30? Tlf 99359553 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Journeyer Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Hva ville det kostet om du skulle laget meg en turbo manifold til min M30? T4 flens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå