Gå til innhold

Skal jeg sette på vinge eller ikke på min E34? (med bilder)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg stemmer også FOR å montere den. Den var akkurat passe høy. For eksempel så ville en E36 M3 GT vinge vært altfor mye på en E34, mens denne var helt perfekt.

En annen ting er at det ikke er altfor mange E34 som det er montert vinge på, så på den måten så skiller du deg ut - på en positiv måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!

Gamle spoileren min jo!

Kjenner igjen den gule bremselysledningen jeg teipa på :lol:

DSCN2638.jpg

Du var på tur til å kjøpe den fra meg husker jeg, men det ble til at jeg solgte den til en annen person på forumet.., men alt tyder nå på at du fikk kjøpt den av han igjen.. hehe

Hvor fant du navnet "Hamex" ? står jo Hella på den..?!

Her er et bilde som viser hvor den satt før.., bakre del av spoileren lå liksom akkurat på øvre bretten på bakluka.

HPIM0325.jpg

Håper du blir fornøyd med den da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos lakkereren i dag. Han skal lakkere noe mer på bilen min, så da kunne han sprøyte over spoileren gratis. Men jeg tror ikke jeg kommer til å sette den på. Liker bilen veldig sånn den er nå egentlig. Så hvis noen vil kjøpe, skrik ut!

Det står Helix på den tror jeg... Eller var det Hella? Hehe, husker ikke jeg. Var kanskje Hella ja, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos lakkereren i dag. Han skal lakkere noe mer på bilen min, så da kunne han sprøyte over spoileren gratis. Men jeg tror ikke jeg kommer til å sette den på. Liker bilen veldig sånn den er nå egentlig. Så hvis noen vil kjøpe, skrik ut!

Det står Helix på den tror jeg... Eller var det Hella? Hehe, husker ikke jeg. Var kanskje Hella ja, hehe.

hehe, d er hella, er helt lik min, å den spoileren kler E34 veldig godt :D å til alle som sier at E34 blir for gubbete med vinge, jah, jeg vet ikke om noen bil som blir mer gubbete en når den er klin orginal og kjedelig. sett på vingen din du, blir jo litt mere personelig også da :D

å all plastikk dritten som så mange har på er ivertfall bare jalla :lol: alle har jo sin formenig om alt, så hvorfor ikke bestemme d du liker best anderslien :)

hvordan går d med stereon foresten? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå ble jeg usikker igjen. Kanskje jeg skal beholde den? Hmm... Jeg skal prøve den ut enda en gang på bilen i dagslys, så får vi se. Men 70% sikkert at det ikke blir vinge. Men du skal vel komme og muligens kjøpe den i morgen? Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå ble jeg usikker igjen. Kanskje jeg skal beholde den? Hmm... Jeg skal prøve den ut enda en gang på bilen i dagslys, så får vi se. Men 70% sikkert at det ikke blir vinge. Men du skal vel komme og muligens kjøpe den i morgen? Hehe :)
tja, kommer vel ann på deg d :wink: hehehe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...