Anderslien Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 Hmm Nei, vet ikke jeg altså. Men svaret kommer nok i morgen om jeg skal ha den på. Skal til lakkeren da og høre om pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Jeg stemmer også FOR å montere den. Den var akkurat passe høy. For eksempel så ville en E36 M3 GT vinge vært altfor mye på en E34, mens denne var helt perfekt. En annen ting er at det ikke er altfor mange E34 som det er montert vinge på, så på den måten så skiller du deg ut - på en positiv måte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Jeg stemmer for Kler bilen sinnsykt godt! Truls. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 Jeg får se. Skal en tur til lakkereren i morgen, så da skal jeg høre på pris. Koster det over 1000kr for lakkering, gidder jeg uansett ikke. Så svaret kommer nok i morgen om det blir montering eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andymac Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Jeg synes e34 ser veldig bra ut med den vingen (har nesten lik selv..), og ville helt klart satt den på. Synes bilen ser litt mer sportslig ut med vinge. Og kanskje litt mindre "gubbete".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 Jeg synes e34 ser veldig bra ut med den vingen (har nesten lik selv..), og ville helt klart satt den på.Synes bilen ser litt mer sportslig ut med vinge. Og kanskje litt mindre "gubbete".. Sleng ut bilder av din med vingen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andymac Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Har noen bilder liggende på bimmers.no: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=39178 Der ser man litt av vingen hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Hey! Gamle spoileren min jo! Kjenner igjen den gule bremselysledningen jeg teipa på Du var på tur til å kjøpe den fra meg husker jeg, men det ble til at jeg solgte den til en annen person på forumet.., men alt tyder nå på at du fikk kjøpt den av han igjen.. hehe Hvor fant du navnet "Hamex" ? står jo Hella på den..?! Her er et bilde som viser hvor den satt før.., bakre del av spoileren lå liksom akkurat på øvre bretten på bakluka. Håper du blir fornøyd med den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 Har vært hos lakkereren i dag. Han skal lakkere noe mer på bilen min, så da kunne han sprøyte over spoileren gratis. Men jeg tror ikke jeg kommer til å sette den på. Liker bilen veldig sånn den er nå egentlig. Så hvis noen vil kjøpe, skrik ut! Det står Helix på den tror jeg... Eller var det Hella? Hehe, husker ikke jeg. Var kanskje Hella ja, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Har vært hos lakkereren i dag. Han skal lakkere noe mer på bilen min, så da kunne han sprøyte over spoileren gratis. Men jeg tror ikke jeg kommer til å sette den på. Liker bilen veldig sånn den er nå egentlig. Så hvis noen vil kjøpe, skrik ut!Det står Helix på den tror jeg... Eller var det Hella? Hehe, husker ikke jeg. Var kanskje Hella ja, hehe. hehe, d er hella, er helt lik min, å den spoileren kler E34 veldig godt å til alle som sier at E34 blir for gubbete med vinge, jah, jeg vet ikke om noen bil som blir mer gubbete en når den er klin orginal og kjedelig. sett på vingen din du, blir jo litt mere personelig også da å all plastikk dritten som så mange har på er ivertfall bare jalla alle har jo sin formenig om alt, så hvorfor ikke bestemme d du liker best anderslien hvordan går d med stereon foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 Uff, nå ble jeg usikker igjen. Kanskje jeg skal beholde den? Hmm... Jeg skal prøve den ut enda en gang på bilen i dagslys, så får vi se. Men 70% sikkert at det ikke blir vinge. Men du skal vel komme og muligens kjøpe den i morgen? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Uff, nå ble jeg usikker igjen. Kanskje jeg skal beholde den? Hmm... Jeg skal prøve den ut enda en gang på bilen i dagslys, så får vi se. Men 70% sikkert at det ikke blir vinge. Men du skal vel komme og muligens kjøpe den i morgen? Hehe tja, kommer vel ann på deg d hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 Nå blir det vel ikke noe kjøp på deg da, ettersom budet er høyere, hehe. Nei, må nok selge den for å få råd til andre ting tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrØstlie Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 behold den du synes den blei fin je .. dessuten har je slik sjøl .. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 pen vinge! sett den på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå