Anderslien Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 Det blir ikke noe vinge. Nå er den solgt. Skal få bilen litt mer senka istedet. Senka og 17" felger er bra nok for meg Muligens jeg setter på en sånn leppe du setter på original fangern foran, men vet ikke hvordan det blir. Noen som har bilde av en E34 med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 DU MÅ DRITE LANGT I HVA ANDRE SYNES!!! ha den på hvis DU liker den. det er trossalt din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 okei ja, mer senking blir fett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Bilen ble da fin me vingen på! xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Det blir ikke noe vinge. Nå er den solgt. Skal få bilen litt mer senka istedet. Senka og 17" felger er bra nok for meg Muligens jeg setter på en sånn leppe du setter på original fangern foran, men vet ikke hvordan det blir. Noen som har bilde av en E34 med det? jeg monterte en ac-schnitzer leppe utenpå orginalfangeren på gamlebilen min. kostet skjorta og vel så det, men synest det er en av de peneste frontene du får til e34. låner bildet til ferthux som er eier av bilen nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Meget pen leppe. Mye bedre å legge penger i en slik enn å lakkere å styre med den vingen spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Har kjøpt meg en Rieger-spoilerleppe, skal legge ut bilde så fort jeg har fått montert den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Har kjøpt meg en Rieger-spoilerleppe, skal legge ut bilde så fort jeg har fått montert den. Ja, gjør det. Har lyst på en sånn leppe jeg også! Arild G, den leppa så veldig fin ut! Hvor får du kjøpt den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Har kjøpt meg en Rieger-spoilerleppe, skal legge ut bilde så fort jeg har fått montert den. Ja, gjør det. Har lyst på en sånn leppe jeg også! Arild G, den leppa så veldig fin ut! Hvor får du kjøpt den? er nå ikke så dum M5 fangeren heller da men d er min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Ac-Schnitzer fronten kjøpte jeg hos GS-Bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 ta på vingen,bilen ser mye kulere med,enn uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 ta på vingen,bilen ser mye kulere med,enn uten. Skjønner ikke helt vitsen med å ta opp en tråd som er 7 måneder gammel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas wiggen Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 pris får hella vingen????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Enda mindre vits å ta opp en tråd som er 3 år og nesten 1 måned gammel Lurere å sende PM til han spørsmålet var rettet til når det er snakk om så gamle tråder, er ikke sikkert de innvolverte leser i denne tråden lenger etter så lang tid. Bare et lite tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå