///Magnus Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 ...alt skal være klart til bimmers treff den 18 mai Ja, du skal dit ja? Da er dette en bil jeg gleder meg til å se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Med M3 speil blir bilen perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 ok takk for svar. Nå maser jeg sikkert mye,men du har jo nettopp prøvd disse felgene på så du vett jo ka du snakker om så du meiner 255/30 x 19" blir for bredt for 8,5 felg.. Men hva tror du om 9.5 x 19" med 255/30, vil dette subbe noe bak eller er rett og slett felgen for brei,så det må valses.Det er jo en cm smalere dekk en det du har.Dette skulle vel gå uten at jeg behøver å valse. Håper du tar deg tid til å svare meg På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 ...alt skal være klart til bimmers treff den 18 mai Ja, du skal dit ja? Da er dette en bil jeg gleder meg til å se! Det er såfall planene, håper alt går i orden. Hvis ikke så kommer jeg på BMWCCN dagene. En av treffa skal jeg såfall ha med meg. Har vært en del ganger på BMWCCN sine treff på Rudskogen, og har hatt det kjempe gøy. Men sitter med et inntrykk av at det er mest av den "eldre" garde som stiller der. Mange med slike flotte "vaskemaskiner" (2002 o.l) og slikt som er det store tingen der. (nå får jeg vel kjeft,hehe ) Har tro på at et bimmers treff kan bli litt større variasjon og litt yngre folk. ok takk for svar. Nå maser jeg sikkert mye,men du har jo nettopp prøvd disse felgene på så du vett jo ka du snakker om så du meiner 255/30 x 19" blir for bredt for 8,5 felg.. Men hva tror du om 9.5 x 19" med 255/30, vil dette subbe noe bak eller er rett og slett felgen for brei,så det må valses.Det er jo en cm smalere dekk en det du har.Dette skulle vel gå uten at jeg behøver å valse. Håper du tar deg tid til å svare meg På forhånd takk for svar. Tror helt ærligt at du kanskje må valse da også. Det er veldig liten klaring på min med 9.5" felg og 265 dekk. Jeg har ikke prøvt å kjørt med felgene mine på, men det er skummelt lite klaring. Så jeg skal valse litt for å være sikker. Så vil du være helt uten subbing og uten valsing, ville jeg gått for 8.5" felg med 235 evnt 245 dekk. Men det er jo bare til og valse hvis de ikke går på, probelm løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Jeg har 235 på 8,5" ET 40. Subber ikke uten valsing, men er ikke veldig mye klaring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 M3 speil skal på og på alle vinduene skal det monteres sotefilm.Ikke helt bestemt meg hva firma jeg skal bruke enda. Men alt skal være klart til bimmers treff den 18 mai Lurer litt i og montere club sport spoiler lipper i carbon, men klarer ikke helt bestemme meg. Tror kanskje jeg bestiller dem sammen med M3 speil, så får jeg se hvordan di er på. CLUBSPORT LIPPER Da blir det til å bli bra, jeg liker veldig godt E46 Clubsport stylingen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 M3 speil skal på og på alle vinduene skal det monteres sotefilm. Du har ikke vurdert AC Schnitzer speil da? Synes de passer utrolig bra til designet på facelift-blinklysene. M3 speilene blir litt store og klumpete i forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 M3 speil skal på og på alle vinduene skal det monteres sotefilm. Du har ikke vurdert AC Schnitzer speil da? Synes de passer utrolig bra til designet på facelift-blinklysene. M3 speilene blir litt store og klumpete i forhold. Hmm, det var ikke dumt Var meget pene de. Hvem selger disse til en ok pris da?? Og har du flere bilder av E46 med slike montert?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Og har du flere bilder av E46 med slike montert?? http://www.alltheweb.com/search?cat=img&cs=iso88591&q=e46+ac+schnitzer&rys=0&itag=crv Jeg har sett kopier til salgs men husker ikke hvor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Hmm, det var ikke dumt Var meget pene de. Hvem selger disse til en ok pris da?? Og har du flere bilder av E46 med slike montert?? BMW forhandlere, GS Bildeler, Koed... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 BMW forhandlere, GS Bildeler, Koed... Har sett på koed sine sider, men finner ikke A.S speil til E46 der. Må jeg ringe inn og bestille da?? Meget pen coupe du har Kan du sende meg noen bilder på mail hvis du har tid og annleding?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 BMW forhandlere, GS Bildeler, Koed... Har sett på koed sine sider, men finner ikke A.S speil til E46 der. Må jeg ringe inn og bestille da?? Meget pen coupe du har Kan du sende meg noen bilder på mail hvis du har tid og annleding?? Jepp, ring/send en mail til Koed, så får du en pris på de Ja, det kan jeg gjøre! Send en PM med mailadressen din da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Grattulerer med nydelig ny bil..de felgene der passet bare helt perfekt til den bilen flott farge og fine planer også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Her er prislista til E46 hos http://www.ac-schnitzer.no/ . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå