Turbo-Knut Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Her er et bilde av mine to BMW'er. Den til venstre har original fjering, som ikke er noe særlig pent! Den til høyre er senket med Apex 40/40 mm senkefjærer, men har nok blitt en del lavere med tiden. Jeg har originale dempere foran, og røde koni bak. I mine øyne er bilen perfekt senket, og akkurat passe stiv
bmw520 Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 menne, hvordan vil demperne reagere på senkingen? foringer, understell osv..ble mye mas med denne senkingen men har ingen personlig erfaring med dette.. joda, erfaringer har jeg gitt, i dem fleste fall, går d greit med org demper ned til 60mm, men så er d slik, at viss du bruker samme demper etter senkinga så kan demperen begynne å lekke pga at den da vandrer på en annen stilling, ikke altid dette skjer, men er en risiko, har erfart at d kan ta veldig kort tid men også veldig lang tid, ingen fasitsvar på dette egentlig, men d beste er jo seff å bytte alle dempere å fjærer samtidig da ikke hatt problemer med foringer å slikt jeg ivertfall, å jeg har kjørt senka bil i årevis. men d kan jo hende at andre som har hatt d da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå