Gå til innhold

hvilket senkesett e-34??

ThomasB
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har kun montert senkefjærene foran, det ser helt greit ut! men mulig jeg monterer bak til våren, med senkeskåler foran. da blir det 40/30;) Blir den senka like mye foran og bak, så vil den se lavere ut bak enn foran, og det er ikke spesielt pent...40/20 vil se bra ut! har sett 30/15 senkesett og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er naturlig at en bil ser lavere ut bak enn foran. Forhjulene skal jo svinge og da trenger de mer plass.

velvel, på veien kjøre vi bil, på vannet kjører man båt :wink:

du skal nå jammen med senke bilen rimelig mye for at du ikke kan svinge da :wink:

så den kommentaren dær var nå litt dum synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun montert senkefjærene foran, det ser helt greit ut! men mulig jeg monterer bak til våren, med senkeskåler foran. da blir det 40/30;) Blir den senka like mye foran og bak, så vil den se lavere ut bak enn foran, og det er ikke spesielt pent...40/20 vil se bra ut! har sett 30/15 senkesett og..

man behøver ikke senkeskåler, er bare å ta bort disse gummi leggene d, funker greit uten dem, å for at d ikke skal skrape/slite lakk på fjærene, så dra på en tynn gummislange på endene på fjærene. dette senker ca 15mm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er naturlig at en bil ser lavere ut bak enn foran. Forhjulene skal jo svinge og da trenger de mer plass.

du skal nå jammen med senke bilen rimelig mye for at du ikke kan svinge da :wink:

Poenget mitt var egentlig at e34 bør senkes like mye bak som foran. Man kan ikke akkurat si at denne bilen med 40/40 minner om en "båt", selv om bakhjulene går lenger opp i skjermen enn forhjulene:

27110017hz9.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, men hvordan blir det med samme senk fremme og bak, blir ikke bilen

satt litt på baken??

den ser jo lavere ut bak en fremme orginalt.

er vell finest om bilen er litt lavere på snuten kanskje?

Helt enig. Framme er det faktisk mulig å la hjulet gå litt inn i skjermbuen. Men skjer det samme bak ser det helt forferdelig ut. Ser jo ut som om noe er feil bak da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt var egentlig at e34 bør senkes like mye bak som foran. Man kan ikke akkurat si at denne bilen med 40/40 minner om en "båt", selv om bakhjulene går lenger opp i skjermen enn forhjulene:

27110017hz9.th.jpg

åssen for du d stuket dær med 40-40 senking da du??????????

vel, så snart du har en person eller bagasje bak, så steiler jo bilen,"er helt vanlig med 50-50 senking d" d er jo så forbanna stygt, mye penere at en bil står litt på tryne, ikke nok med d, men med 50-50 senking, så slipper fronten fortere også pga tyngdekraften :wink:

men vær sin smak :D

uanz så liker jeg best at bilen er litt lavere i fronten pga at d er penere, og at bilen blir bedre å kjøre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok 40/20.

blir merkelig med samme senk foran og bak, siden hjulbuen bak ikke er 100% rund.......

legg gjerne ut bilder med forskjellige senk.......... :D hvis dere gidder da..

min bil 55-40 senking

http://i135.photobucket.com/albums/q132 ... lde005.jpg ikke så lett å se, men har ikke bedre bilde nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...