PIIIPower Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Jeg har en Jalla 3.parts fjernkontroll for sentrallåsen som har tatt kvelden. Finner ingen referanser til denne delen noe sted. Har søk på alle betegnelser som står på. Noen som vet hvor mottageren sitter inne i bilen? er det mulig at denne kan justeres til å gå på andre fjernkontroller? og hvor mye må jeg ut med hvis jeg skal sette på en BMW utgave og få slipt opp 2 nøkkler med fjernkontroll.
Ellingsen B. Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Har ikke alle e39 sentrallås orginalt fra fabrikk??
bmwsel Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 tror du må investere deg i nye bmw nøkkler.... pric ca 2000,- pr stk.
PIIIPower Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 Det er ikke fjernkontroll på de originale nøkklene.. skal jeg ha org oppsett må jeg muligens også ha ny mottaksenhet og denne koster sikkert flesk den også..
Ellingsen B. Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Det der virket som en slags ekstranøkkel men. Jeg hadde dratt til et BMW verskted og forhørt meg litt. Det koster jo ingenting..
PIIIPower Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 Det er ikke ekstra nøkkelen.. den er enda styggere. Men får dra innom stenshagen og høre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå