bmw328 Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 har en E36 den har begynt og kødde etter det ble kaldt.tempen målern vil ikke gå på midten.er det bare kulda som gjør det eller kan det være noe annet?
bmw328 Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 ok koster sånn mye eller er det farlig og kjøre bilen hardt når termostaten er gåen?
Frode H. Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Koster 2-300,- + arbeid. Jeg byttet på min 525ia i helgen da min hadde samme symptom. Termostaten jeg tok ut sto litt åpen slik at den slapp i gjennom kaldt vann hele tiden. Jeg byttet også fra 88 grader til 92 grader, noe som også skal gjøre stor forskjell. Termostaten som sto i var sikkert orginal, siden de kjører en litt kaldere utgave i Tyskland (importbil). Det er ikke bra for motoren å ikke oppnå skikkelig driftstemperatur.
tobben! Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 ok koster sånn mye eller er det farlig og kjøre bilen hardt når termostaten er gåen? Jeg går ut ifra du har sjekket at du har nok kjølevæske? Det er nok ikke bra å kjøre bilen noe særlig hardt nei,med tanke på at motoren ikke blir skikkelig varm. Jeg hadde tatt det veldig rolig fram til jeg hadde fått skiftet termostat.
bmw328 Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 ok er det mye jobb og bytte termostat på bilen el?
tobben! Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 http://www.bimmerdiy.com/diy/e36coolingsystem Skal vel være en overkommelig jobb tror jeg:)lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå