nune Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 Æ HAR FÅTT FEILE LYKTER!!!!!! skulle he til sedan, fikk til coupe... MESS.... JEG SENDER TILBAKE, SÅ SENDER DU DI JEG BESTILLTE???
Azeton Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 Hvordan ser du forskjellen på det? kanskje jeg har fått sedan lyktene?
ropa Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 MeSSHadde du flere til overs?? Du nevnte de i mailen, har ikke lyst å vente så lenge. Send meg om du har, er du snill Har du bestilt og ikke fått? Send meg en mail er du snill.. Er ingen til overs nei, mangler en forsendelse.. Har jo betalt deg ja, og du sa at du skulle bestille. Så jeg håper dette ordner seg man. Azeton Har alerede betalt han MeSs Så da blir det ikke noe, såfremt MeSs ikke kan overføre pengene tilbake til meg så sender du dine til meg
nune Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 Hvordan ser du forskjellen på det? kanskje jeg har fått sedan lyktene? passformen er ulik mellom 4dr og 2dr... har du fått noen som ikke passet?
ThomasM Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 de jeg fikk passet perfekt har bare prøvemontert de da..
Azeton Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 Hehe, jeg har ikke orka og prøve noen lykter! Greit og få bilen til og starte først.. Blir et motor bytte nå i neste uke. Og først da gidder jeg og tenke på noen lykter.
Azeton Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 Hvordan går det med returnering av lyktene dine nune?
MeSs Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Skrevet Mai 16, 2007 Beklageligvis har jeg da greid å sende feil lykter til en av dere, siden jan rune har fått til 2dr.. Alle som har fått lykter, kan dere se hva det står på esken?? Står 4dr eller coupe.. Ropa, send meg mail på marius4000@hotmail.com Kan ikke se å ha mottatt noe bestilling av deg, men nå vet jeg heller ikke navnet ditt eller mailen din
ropa Skrevet Mai 17, 2007 Skrevet Mai 17, 2007 Beklageligvis har jeg da greid å sende feil lykter til en av dere, siden jan rune har fått til 2dr.. Alle som har fått lykter, kan dere se hva det står på esken?? Står 4dr eller coupe.. Ropa, send meg mail på marius4000@hotmail.com Kan ikke se å ha mottatt noe bestilling av deg, men nå vet jeg heller ikke navnet ditt eller mailen din Nå kødder du med meg??? Har jo vært i kontakt med deg flere ganger via mail og overført penger til deg, dette liker jeg meget dårlig altså!! Men mail er sendt nu!!
MeSs Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Skrevet Mai 17, 2007 Beklageligvis har jeg da greid å sende feil lykter til en av dere, siden jan rune har fått til 2dr.. Alle som har fått lykter, kan dere se hva det står på esken?? Står 4dr eller coupe.. Ropa, send meg mail på marius4000@hotmail.com Kan ikke se å ha mottatt noe bestilling av deg, men nå vet jeg heller ikke navnet ditt eller mailen din Nå kødder du med meg??? Har jo vært i kontakt med deg flere ganger via mail og overført penger til deg, dette liker jeg meget dårlig altså!! Men mail er sendt nu!! Som jeg sa på mail, litt vanskelig å se hvem du er på nicket Lyktene dine er bestilt..
nune Skrevet Mai 18, 2007 Skrevet Mai 18, 2007 MESS: hva har du funnet ut? hvem har fått feile lykter?
MeSs Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Skrevet Mai 18, 2007 MESS: hva har du funnet ut? hvem har fått feile lykter? driver å etterforsker..
nune Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 er vel ikke så vanskelig og finne ut... er vel bare og søke opp tlf nr, og ringe. du har jo fult navn og adresse.
MeSs Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Skrevet Mai 19, 2007 er vel ikke så vanskelig og finne ut... er vel bare og søke opp tlf nr, og ringe. du har jo fult navn og adresse. Spesielt når di fleste kommer opp som ett annet navn eller nr.. Har sendt mail til alle, inkl. posta her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå