bmwm535i Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 ok men kan få en helt ny til 730 da og jeg betaler ikke noe for å lakkere
borte Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Skrevet Februar 16, 2007 ok men kan få en helt ny til 730 da og jeg betaler ikke noe for å lakkere Akkurat!
borte Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Skrevet Februar 16, 2007 men hva skal du ha for den? Hvilken farge er det du har på bilen? Hvis du har samme farge på bilen din som jeg har (delfingrå metallic 184/7) så kan du bruke lista som den er.. Har lakka over den etter at det hadde blitt en del steinsprang, men ikke pussa ned o.l, så lakken er litt ujevn på noen plasser..Men det må du gå nært for å se noe til da.. Gi meg bare et bud du! Har ikke tenkt å gjør meg rik på salg av disse delene hvis det er det du tror da..
bmwm535i Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 husker ikke fargekoden men er mørk blå som skifter til lilla 100kr ?
borte Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Skrevet Februar 16, 2007 husker ikke fargekoden men er mørk blå som skifter til lilla 100kr ? Ok, ikke verdt mer altså? Nei,da kan jeg bare beholde den selv! Kan vel bruke den til å rote i bålet neste sankthansaften!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå