bmwhans Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Samler alle delene jeg har til salgs i EN tråd i stedet. Lettere å følge med og mer oversiktlig. Her er en oppdatert liste: 320i motor gått ca 200'. er den med fordeleren på siden. Pluggledninger er med. blei starta opp før den blei tatt ut. har litt annet også: Speil (svart, kun venstre side med en sprekk), Sideblinkers (2 sett), Bremsevæsketank m/ bremsesylinder (abs), Spylervæsketank, Grill (uten nyrer), Originale bakdempere, originale fjører bak og en foran, Injection, Bremsekraftforsterker, Panser, Koffertlokk, venstre forskjerm, Pæreholdere til baklykter (ikke facelift), frontlykter(prefacelift) Bryter til varsellys og bryter til varmetråder + bryter til tåkelys. Ramma under motor med motorfester (husker ikke hva hele ramma heter), hele det lange styrestaget, Bensinpumpe, Fjærbein med hele demperen der foran med bremseskive(venstre side), Vindusviskermotor med stengene rundt, Fordelerlokk med pluggledninger, Luftmengdemåler. Alle delene er fra 320i men mye kan vel brukes om hverandre. Bilder kan sikkert sendes på mms. gidder ikke lage en hjemmeside med bilder. har kanskje noe annet å... Kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Har dus spylervesketank med motor? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2007 hvor sitter motoren til den?på selve tanken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 og til alle som er interessert i deler og som spør om jeg har diverse ting og hva jeg skal ha for det og ikke svarer når jeg har sjekka opp, og ikke svarer på pm eller noe, la vær å spør om noe i det hele tatt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 blei dere skremt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 blei dere skremt eller? Nei, som jeg svarte i tråden som du svarte på uder deler kjøpes: jeg har spylervæsketank. men hvor sitter motoren? på selve tanken? Ja pumpa sitter på selve tanken. Det er en liten sylinder som står på siden av tanken der slangene går inn i i tanken... Hva skal du evt ha for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 ok beklager, hadde glemt den ønskes kjøpt tråden.. ok ja da er det motor på den.. si et prisforslag du. må vel sendes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Den må nok sendes ja... Hva med 150 ink frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 inkludert frakt? selve frakta kommer jo på rundt en 100 lapp.. hvis vi sier + frakt kan det gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 ingen som trenger noen e 30 deler her eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onkel Ballong Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Farge, stand og pris på panser og koffertlokk? Sitter de orginale BMW-merkene fortsatt på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 panseret er bra. koffertlokk er litt ripete.. spørs om du skal bruke det slik det er eller pusse ned. fargen er sølv (lachsilber) merkene sitter på ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Jeg tar vindus-spylerMOTOREN for en hundrings pluss frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2007 du trenger ikke tanken lenger? hundrings pluss frakt er helt greit! men hvis jeg forstår deg riktig så er motoren den lille på siden av tanken? ganske liten "kolbe" på rundt 5,6,7 cm lang? greit å være helt sikker så jeg ikke sender noe crap du ikke har bruk for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå