Gå til innhold

Samlet tråd med mye e 30 deler!!

bmwhans
 Share

Anbefalte innlegg

Samler alle delene jeg har til salgs i EN tråd i stedet. Lettere å følge med og mer oversiktlig. Her er en oppdatert liste: 320i motor gått ca 200'. er den med fordeleren på siden. Pluggledninger er med. blei starta opp før den blei tatt ut. har litt annet også:

Speil (svart, kun venstre side med en sprekk), Sideblinkers (2 sett), Bremsevæsketank m/ bremsesylinder (abs), Spylervæsketank, Grill (uten nyrer), Originale bakdempere, originale fjører bak og en foran, Injection, Bremsekraftforsterker, Panser, Koffertlokk, venstre forskjerm, Pæreholdere til baklykter (ikke facelift), frontlykter(prefacelift) Bryter til varsellys og bryter til varmetråder + bryter til tåkelys. Ramma under motor med motorfester (husker ikke hva hele ramma heter), hele det lange styrestaget, Bensinpumpe, Fjærbein med hele demperen der foran med bremseskive(venstre side), Vindusviskermotor med stengene rundt, Fordelerlokk med pluggledninger, Luftmengdemåler. Alle delene er fra 320i men mye kan vel brukes om hverandre. Bilder kan sikkert sendes på mms. gidder ikke lage en hjemmeside med bilder. har kanskje noe annet å...

Kom med bud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blei dere skremt eller? ;)

Nei, som jeg svarte i tråden som du svarte på uder deler kjøpes:

jeg har spylervæsketank. men hvor sitter motoren? på selve tanken?

Ja pumpa sitter på selve tanken. Det er en liten sylinder som står på siden av tanken der slangene går inn i i tanken... Hva skal du evt ha for dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du trenger ikke tanken lenger? :) hundrings pluss frakt er helt greit! men hvis jeg forstår deg riktig så er motoren den lille på siden av tanken? ganske liten "kolbe" på rundt 5,6,7 cm lang? greit å være helt sikker så jeg ikke sender noe crap du ikke har bruk for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...