Gå til innhold

Kom over denne på Autodb...Rå bil??

OAF
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen og pen spørs hva du ¨Definerer¨ som pen :) men ingen vits å være ekkel her, Han har jo sikkert brukt masse tid på å få den så fin å strøken.

Greit nok at han har brukt masse penger på bilen, men så lenge han da faktisk ødelegger den som han gjør, så ja, da må det nevnes. Ekkel vil jeg ikke ikke si er rett ord gitt. :) Eller jo, om bilen evt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere som sitter her og kritiserer bilen og annonsa hans bør sette dere ned og tenke dere om i to minutter...

Sjøl om den bilen kanskje ikke var slik dere ville hatt den/jeg ville hatt den, så er det INGEN som helst grunn til å ødelegge annonsen hans på denne måten. Det er rett og slett forbanna irritabelt å se at det finnes saueskaller som fortsatt driver på på denne måten; åpner tråder om biler de synes er stygge, dyre e.l., som står annonsert!

Er det såå mange her som ville likt å ha sin annonse på en slik tråd som dette?

Alle som besøker hans annonse og synes bilen var stygg, dyr osv. kan uten ett eneste problem gå videre til neste annonse. Å drive på slik som dette er å synke LANGT ned i møkka, og jeg håper det blir slutt på det her inne! Jeg tror neppe dette var logikken bak dette forumet i utgangspunktet...

*OPPGITT*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt vil det aldri bli slutt på. Ting som skiller seg ut (f.eks biler) vil alltid bli gjenstand for diskusjoner. Du kan like det eller ikke, men sånn er verden. Jeg personlig mener også at folk som gjør såpass drastiske inngrep på bilen sin bør tåle å høre både positive og negative kommentarer. Jeg aksepterer fult ut dersom noen ikke liker bilen min eller ting jeg har gjort med den, men sålenge jeg vet at JEG liker det sånn så driter jeg i det!!!

Eller tror du kanskje at alt arbeidet han har lagt i å style denne bilen er gjort av ønske av å ikke bli lagt merke til??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner bare ikke hva som er så morro med å henge ut andres biler... Har fulgt med på slike tråder nå en stund, og det samme oppgulpet kommer jo igjen og igjen! Går dere aldri lei av det? Finnes jo flust av folk som gjør slikt med sine BMW'er, og hver bidige gang det kommer en annonse med en bil med feil lykter eller for stor basskasse til at det blir cleant på en BMW, så havner den her inne!

Men, så ser man jo til gjengjeld at det er de samme som går på trådene gang på gang!

"Lik det eller ikke..." Jeg liker det ikke, og det av den grunn at jeg ville ansett det som relativt pinlig om jeg skulle havnet i en sånn tråd fordi jeg hadde priset min bil 5k for høyt...

Jeg skal si meg enig i at mange biler er for spesielt interreserte, men la dem eller surre på og bygge bilene som de vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere som sitter her og kritiserer bilen og annonsa hans bør sette dere ned og tenke dere om i to minutter...

Sjøl om den bilen kanskje ikke var slik dere ville hatt den/jeg ville hatt den, så er det INGEN som helst grunn til å ødelegge annonsen hans på denne måten. Det er rett og slett forbanna irritabelt å se at det finnes saueskaller som fortsatt driver på på denne måten; åpner tråder om biler de synes er stygge, dyre e.l., som står annonsert!

Alle som besøker hans annonse og synes bilen var stygg, dyr osv. kan uten ett eneste problem gå videre til neste annonse. Å drive på slik som dette er å synke LANGT ned i møkka, og jeg håper det blir slutt på det her inne! Jeg tror neppe dette var logikken bak dette forumet i utgangspunktet...

*OPPGITT*

Jeg er for så vidt enig i det du sier. Men dette er ikke en salgstråd så det er vel ikke imot reglene? Å komme med sin mening om en bil. (Correct me if im wrong). Men det skal være sagt at dette er et diskusjonsforum. Så da må man akseptere at folk har forskjellige meninger. Og det blir jo bare svart på hva det blir spurt om. "Rå Bmw til sommeren??" Og det viser seg flere, inkludert meg selv syns kke denne var så rå.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*OPPGITT*

Jeg er for så vidt enig i det du sier. Men dette er ikke en salgstråd så det er vel ikke imot reglene? Å komme med sin mening om en bil. (Correct me if im wrong). Men det skal være sagt at dette er et diskusjonsforum. Så da må man akseptere at folk har forskjellige meninger. Og det blir jo bare svart på hva det blir spurt om. "Rå Bmw til sommeren??" Og det viser seg flere, inkludert meg selv syns kke denne var så rå.... :)

Ja,dette er faktisk et diskusjonsforum...Og jeg la ut denne tråden med det formålet, at jeg ville høre folkets mening om denne bilen :wink: Jeg personlig mener at det er helt forferdelig og se at en ellers flott bil, bli ødelagt på denne måten,med så mye plastikk at bilen blir seende ut som et romskip, tatt ut fra en dårlig "science fiction" film fra 80-tallet!

Men der finnst vel de som synst denne bilen er flott å se på også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satan for en lekker bil, Ringte på den igår faktisk , skal av å se på den i kveld. må bare ha den, har bestilt tokyo klister til å ha over hele bilene! og alu vinge og nytt crompanser så Tror det blir bra :)

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,dette er faktisk et diskusjonsforum...Og jeg la ut denne tråden med det formålet, at jeg ville høre folkets mening om denne bilen Jeg personlig mener at det er helt forferdelig og se at en ellers flott bil, bli ødelagt på denne måten,med så mye plastikk at bilen blir seende ut som et romskip, tatt ut fra en dårlig "science fiction" film fra 80-tallet!

Joda, er enig i det jeg og, men skjønner bare ikke hvorfor det må åpnes en ny tråd om en annonse tvert bilen som selges har monsterfanger, eller aluvinge... Da burde det jo strengt tatt blitt åpnet en ny slik tråd for hver gang automote selger bilene de bygger og da eller?

Fatter bare ikke at det ikke en gang blir nok om dette...

Men forøvrig er jeg HEEELT enig med personen som tidligere nevnte at det er kun M-tech som er tingen(i alle fall på e36), for den stylingen er så fin, rå og clean at ingen andre greier å lage penere, med unntak Rieger Infinity 2(med den fronten som er tilnærmet identisk org. M-tech), grunnet breddinga! Den er og godkjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...