Gå til innhold

Airbox: Noe for seg? S50B32


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt opplyst av selger at denne skal øke både Hk og Nm,er vel anna flow i denne enn i de orginale.

Men ettersom priser på noe sånt er ganske stive,så lurte eg på om dette er noke å satse på? Blir vel kansje mest til pynt :roll: .............

Skulle passe til M3 motoren,rekner med at den går klar både br.sylinder osv da. Ser også ut som om at det er lett å montere LMM i enden på denne også.

Noen som har erfaringer/formeininger om dette produktet??

luftboxdk5.jpg

luftbox1mu7.jpg

luftbox2sw9.jpg

Skrevet

Selger(Heine Motorsport) sa at Hk og Nm skulle øke,men er litt skeptisk til plassering av filter og LMM. Ser jo at den sikkert beste løsningen plassmessigt er å montere inni innsuget,men det kan bli litt arbeid.

Ellers har du jo rett,ganske så porno utsjånad ja! :D hehehe......

Skrevet

Plass er det .Mange som hiver på carboninnsug på m3'ene. Filteret går forran. Hvordan man gjør det med LMM er jeg litt usikker på, men den plasseres vel inni et sted eller no..

Skrevet

Skal du skifte plassering av LMM må også styreenheten omprogrammeres. LMM virker bare riktig om den er i ett rør med akkurat samme diameter og aerodynamikk som den orginale rørbiten den sitter i. Det sier seg vel selv også.

Men det vanlige med slik boks er å droppe LMM. Såkalt Alpha-N. CSL har vel heller ingen LMM. Det funker dårlig til hverdagskjøring men man kan hente ut endel mer toppeffekt.

Skrevet

En slik boks gir lite økning alene, men sammen med andre modifikasjoner så hjelper den.. Du vil merker det på gassrespons og lyd.

På min fikk jeg 20nm mere med en slik boks og 2hk i toppen. Men lyden er konge..

Skrevet
Skal du skifte plassering av LMM må også styreenheten omprogrammeres. LMM virker bare riktig om den er i ett rør med akkurat samme diameter og aerodynamikk som den orginale rørbiten den sitter i. Det sier seg vel selv også.

Men det vanlige med slik boks er å droppe LMM. Såkalt Alpha-N. CSL har vel heller ingen LMM. Det funker dårlig til hverdagskjøring men man kan hente ut endel mer toppeffekt.

Ja veit korleis LMM funker. Men viss en skal droppe LMM,bruker en trykkføler istedet da? Er jo en mindre nøyaktig måling det.

Og ka er det som funker dårlig til kvardagskøyring?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...