E36Cab1 Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Har blitt opplyst av selger at denne skal øke både Hk og Nm,er vel anna flow i denne enn i de orginale. Men ettersom priser på noe sånt er ganske stive,så lurte eg på om dette er noke å satse på? Blir vel kansje mest til pynt ............. Skulle passe til M3 motoren,rekner med at den går klar både br.sylinder osv da. Ser også ut som om at det er lett å montere LMM i enden på denne også. Noen som har erfaringer/formeininger om dette produktet??
E36Cab1 Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Skrevet Februar 13, 2007 Her ser eg det er en anna løsning,nemlig å montere LMM inn i sjølve innsuget: Blir trangt om plassen uten å gjøre det sånn trur eg......
Ellingsen B. Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Det gir nok en del hk. Du får jo ganske så lik lyd som en CSL. Det ser jo også veldig porno ut..
E36Cab1 Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Skrevet Februar 13, 2007 Selger(Heine Motorsport) sa at Hk og Nm skulle øke,men er litt skeptisk til plassering av filter og LMM. Ser jo at den sikkert beste løsningen plassmessigt er å montere inni innsuget,men det kan bli litt arbeid. Ellers har du jo rett,ganske så porno utsjånad ja! hehehe......
Ellingsen B. Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Plass er det .Mange som hiver på carboninnsug på m3'ene. Filteret går forran. Hvordan man gjør det med LMM er jeg litt usikker på, men den plasseres vel inni et sted eller no..
E36Cab1 Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Skrevet Februar 13, 2007 Får sjå,auksjonen slutter om 1 dag så har litt tid å tenke på. Er jo endel dinaros det er snakk om her
Energetic Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Skal du skifte plassering av LMM må også styreenheten omprogrammeres. LMM virker bare riktig om den er i ett rør med akkurat samme diameter og aerodynamikk som den orginale rørbiten den sitter i. Det sier seg vel selv også. Men det vanlige med slik boks er å droppe LMM. Såkalt Alpha-N. CSL har vel heller ingen LMM. Det funker dårlig til hverdagskjøring men man kan hente ut endel mer toppeffekt.
Øyvind L. Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 En slik boks gir lite økning alene, men sammen med andre modifikasjoner så hjelper den.. Du vil merker det på gassrespons og lyd. På min fikk jeg 20nm mere med en slik boks og 2hk i toppen. Men lyden er konge..
E36Cab1 Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Skrevet Februar 13, 2007 Skal du skifte plassering av LMM må også styreenheten omprogrammeres. LMM virker bare riktig om den er i ett rør med akkurat samme diameter og aerodynamikk som den orginale rørbiten den sitter i. Det sier seg vel selv også.Men det vanlige med slik boks er å droppe LMM. Såkalt Alpha-N. CSL har vel heller ingen LMM. Det funker dårlig til hverdagskjøring men man kan hente ut endel mer toppeffekt. Ja veit korleis LMM funker. Men viss en skal droppe LMM,bruker en trykkføler istedet da? Er jo en mindre nøyaktig måling det. Og ka er det som funker dårlig til kvardagskøyring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå