Gå til innhold

Skal selge bilen til modern. Hva skal jeg gjøre??

milhouse
 Share

Anbefalte innlegg

hadde en bil på naf test. der lagde de faktisk mange feil selv. den ene feilien var at det ikke var varselstrekant i bilen, og den lå faktisk midt i bagasjerommet VELDIG synlig.. de lager mange merkelige feil. noe som også er teit er at folk tar med bilen til naf ETTER de kjøper den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAF er søppel i mine øyne og 9/10 biler de går igjennom gammal Toyota eller Nissan. Jeg har vært der noen ganger og har dårlig erfaring fra alle gangene.

Jeg kunne kjøpt en såpass ny A4 uten NAF test hvertfall. Etter at jeg selv går nøye igjennom bilen.

Men for mange andre så er det jo kanskje en fordel med en NAF test. Man får jo også slik NAF-garanti sak hvor du selger bilen med en form for garanti. Det er jo betryggende.

Ja du kan sikkert mer om biler osv enn meg, Ellingsen! Jeg er helt grønn for å si det slik, vet ikke hva eller hvor jeg skal se ang. skader og slitasje! Jeg ser kun det som -virkelig- er synlig ;)

Derfor jeg syns det er fint med slik NAF-test før et eventuelt kjøp, eller vurdering av dette! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en bil på naf test. der lagde de faktisk mange feil selv. den ene feilien var at det ikke var varselstrekant i bilen, og den lå faktisk midt i bagasjerommet VELDIG synlig.. de lager mange merkelige feil. noe som også er teit er at folk tar med bilen til naf ETTER de kjøper den..

Ja dette har jeg hørt om, NAF-testene er veldig forskjellige fra sted til sted, med mange rare resultater, så det lønner seg å ta denne testen hos en virkelig SERIØS forhandler ;)

NAF etter kjøp? haha den var ny :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette har jeg hørt om, NAF-testene er veldig forskjellige fra sted til sted, med mange rare resultater, så det lønner seg å ta denne testen hos en virkelig SERIØS forhandler ;)

NAF etter kjøp? haha den var ny :shock:

si du kjøper en bil som du vet det blir endel skuing på og du ikke har så veldig peiling. så kan du ta naf testet etter du har kjøpt den og se hva du må fikse :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...