frodekrs Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Har en e36 320. 96mod. Er der noen andre biler som har større dynamo en det jeg har som passer rett på min motor? Stinger å sanne har vel større men dei koster vel deretter også.. tenkte visst jeg kansje kunne finne en større på ett høggeri eller noe som passa rett på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Det ble levert 140Ah dynamo til din type bil, kanskje du må se etter en med klimaanlegg? Blir litt spekulasjon fra min side, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 jeg kjøpte meg en orginal bmw dynamo hos koed. den var på 140amp. billig og enkelt. den var riktig nok brukt. men de "godkjenner" den på koed. før de sender den ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 Okey. Var ikke verre alså. takk for svara:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 Viss jeg bytter ut min 80Ah med en på 140Ah, må jeg bytte noen av kablane til dynamon da? siden det er en del meir strøm fra den nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Viss jeg bytter ut min 80Ah med en på 140Ah, må jeg bytte noen av kablane til dynamon da? siden det er en del meir strøm fra den nye?grovere kabler på både + og - siden er aldri feil, for er dynamoen din for liten, så bør du oppgradere kablene dine også da er du iværtfall sikker på at du har minst mulig spenningsfall, har vel sittet noen år disse andre kablene dine også, så da er d vel like greit å slenge inn nye og grovere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Passer 140 amp dynamoen rett på? Må kjøpe ny til min og 140 ampen er faktisk billigere hos mekonomen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 hvor mye er det for den hos mekonomen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Sjekka bare innprisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 og hvor mye var det på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 ca 2800 for 140amp til e36 hos koed. (inkl. frakt og alt) visst jeg ikke husker mye feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Passer 140 amp dynamoen rett på? Må kjøpe ny til min og 140 ampen er faktisk billigere hos mekonomen....skal passe den viss d er bosch vi prater om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå