///frank Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 HP digitalkamera R717 og Logi Mp3 spiller selges http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=9376547 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
missing_Nin Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 mp3 spiller solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 mp3 spiller solgt? nope Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
missing_Nin Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 kjøper mp3 spillern hvis du betaler halve oppkravet. Fungerer den 100%? følger det med overføringskabel og alt av orginalt utstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 kjøper mp3 spillern hvis du betaler halve oppkravet. Fungerer den 100%? følger det med overføringskabel og alt av orginalt utstyr? følger ikke med kabel men lader/ørepropper høytalerer følger med.halve frakta???frakt betaler kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremracing.net Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 følger ikke med kabel men lader/ørepropper høytalerer følger med.halve frakta???frakt betaler kjøper hvordan overfører du mp3 sanger til den da vist du ikke har kabel?? minne kort eller???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 følger ikke med kabel men lader/ørepropper høytalerer følger med.halve frakta???frakt betaler kjøper hvordan overfører du mp3 sanger til den da vist du ikke har kabel?? minne kort eller???? det er nok usb kabel men har ikke den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremracing.net Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 det er nok usb kabel men har ikke den så da kan man ikke bruke den uten og kjøpe en ny usb-kabel? hvor selges usb-kabel til den da???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 det er nok usb kabel men har ikke den så da kan man ikke bruke den uten og kjøpe en ny usb-kabel? hvor selges usb-kabel til den da???? tja man kjøper det på nettet eller på expert/elkjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremracing.net Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 oki... .skal sjekke litt opp da.. finner jeg en rimelig usb-kabel så er jeg interisert i den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 oki... .skal sjekke litt opp da.. finner jeg en rimelig usb-kabel så er jeg interisert i den.. greit det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremracing.net Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 hva slags kobling er det på Mp3 spilleren til usb-kabelen da?? har du et bilde eller navn eller noe?? kanskje jeg kan skaffe noe universale greiere..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 hva slags kobling er det på Mp3 spilleren til usb-kabelen da?? har du et bilde eller navn eller noe?? kanskje jeg kan skaffe noe universale greiere..hehe Her er den kablen du trenger http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124820 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremracing.net Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 oki..hehe byr 200kr for den da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå