Dirty Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Min IS oppfører seg veldig rart er noe med tenningen tror jeg eller rett å slett så vet jeg ikke. men skal komme til poenget. det smeller i eksos og luftfilter boks når jeg gir gass i lavfart! men bilen går likegodt som før. men det som er rart er at dette bare skjer vis jeg har hatt bilen ute! lot bilen min stå i garajsen i 3 dager og startet den opp! når jeg ruser da er den helt fin! tar jeg meg en liten kjøretur og stopper å ruser så smeller det og den slurer høres ut som den holder igjen på en av selyndrene har skjekket plugger , plugledninger osv osv men finner ikke ut hva det kan være! noen tips?
tobben! Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Høres ut som det må ha noe med fukt å gjøre siden problemet bare forekommer når bilen har stått ute.....
Schnellfahren Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Fukt i fordeleren? Broderen hadde samme symptomene på en Golf mkII...
Superbeetle Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Fukt i fordeleren?Broderen hadde samme symptomene på en Golf mkII... For dem med fordeler er livet enklere Nå har vel ikke m42 noe fordeler å skilte med..
Schnellfahren Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 HA HA HA Det har du selvfølgelig helt rett i Og det kommer faktisk fra meg som har samme motoren... Flau nå....
tobben! Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Har hørt om folk som har lignende symptomer med fukt i plugghull evt. coiler. Prøv å skru av coiler å titt nedi plugghullene. Har hatt noe av det samme problemet, men da var det olje på et par av pluggene. Skiftet toppdekselpakningen og tørket skikkelig nedi hullene så ble det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå