Reine Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Har dt meste av deler til 87/88 320. har blandt annet: Skinn intriør med dørtrekk og alt. ingen hull.(Sport).solgt tannstanga og staga er under 1 år gamle. bare snekka kosta: solgt seidl bak fanger og skjørt. bud baklykter 1 månede gamle fram skjermer. bud ratt nav osv osv. bare å spørre har også komplett 320 motor. sprekk i bunnpanne.ellers så har jeg det meste av delene til motoren å. har sikkert mye annet du trenger. bare å spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 hmm 4 dørs eller coupe? bilder av fangerne og int? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reine Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 det er egentlig til 4 dørs. men har vaierene til vippe setene og altjeg hadde det i 2 dørs.. så har jeg dørtrekk til 2 å 4 dørs. skal få tatt bilde av det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Hvordan er baksetet i skinn, er det 2+2 ? Pris på dørsider i skinn fremme 2 dørs.. -Kjetil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reine Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 det er ikke 2+2. spørs om de som skal ha setene skal ha alt. prøver å selge alt samlet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 400inkl frakt på sideskjørta dersom di er til 4 dørs e30...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reine Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 sorry... 2dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 har du fremskjermer? send pm med pris hvis du har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Er vel ingen forskjell på skjørt til 4-og 2 dørs E30. har 2-dørs skjørt på min 4-dørs.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Er det servo tannstanga? je er intr vis det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Har du et bedre bilde av rattet ditt? Og selger du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Os-Racing Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Hei. Ka har du tenkt deg for skinn interiøret ? snakka vi om 10 000 kroners klassen eller? Koster vel ei formue å sende det til Bergen..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reine Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 Hei.Ka har du tenkt deg for skinn interiøret ? snakka vi om 10 000 kroners klassen eller? Koster vel ei formue å sende det til Bergen..? hadde jeg fått så mye hadde jo det vert knall det.. men tviler på at jeg får så mye.. 5-6000. rundt der tror jeg det er vært. hva det koster til bergen hat jeg ikke anelse om.. kanskje en tusing eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reine Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 Er det servo tannstanga? je er intr vis det er det. jepp det er servotanstanga.. så si ny.. under 1 år gammel:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Os-Racing Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 ok.. er du villig til å gå ned eller? frakta kommer på 2500.. blir for dyrt.. men det skulle ikke være problem å bli kvitt det interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå