kvileren Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Hei, ny på forumet her. På oppfordring legger jeg ut noen bilder av bilen min. Jeg har nå hat bilen i noen måneder og er storfornøyd! Vinteren ER mere moro for de med bakhjulstrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Velkommen Veldig pen bil du hadde der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Velkommen hit til det gode selskap . Flott BMW du har, faktisk akkurat samme bil som svigerinna mi har . Alt ser helt likt ut, foruten xenon og AE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 1-serien gjør seg med M-tech Nydelig farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m1 Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Knallfin bil! Flere som bruker koppeholderen i 1´ern til "mobilholder" - som skapt for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvileren Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 Takk for hyggelig mottagelse. Fargen er Le mans blå og bilen har orginalmontert M-Sportspakke. Jeg så bilen i butikken på Tronrud Bil Hønefoss, prøvde den og kjøpte den. Var unnagjort på noen timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 stilig bil du har Kvileren, med en NYDELIG farge! forstår godt at du er fornøyd med bilen! er det del-skinn du har i den forresten?? takk for at du la ut bilder så kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Fin 1er det der:) Lemansblå er bare en LEKKER farge også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Veldig pen bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvileren Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 Det er ikke delskinn, men et annet slags slitesterkt materiale som ligner mistenkelig på skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Nyyydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Pen bil! (trodde aldri jeg skulle si det om en 1-er...) "et annet slags slitesterkt materiale" er også kjent som Sensatec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvileren Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 Pen bil! (trodde aldri jeg skulle si det om en 1-er...)"et annet slags slitesterkt materiale" er også kjent som Alcantara Hehe, da var det mysteriet løst, takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 - legg merke til at jeg endret innlegget mitt mens du siterte meg... Alcantara ser ut som semsket skinn, Sensatec er glattere. Sensatec er standard til M-pakken på 1-serien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferthux Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 jøss, det var en fin 1 serie gitt!! =)) grattulerer, og velkommen til oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå