kristian08 Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 Jeg vil kjøpe.. men finner jo ikke ut noe.. du kunne jo prøvd.. vis du absolutt vil selge...
muska Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Skrevet Februar 16, 2007 Hallo.... Hvem er det som har sitti å funnet alle nr Jeg har ikke tilgang til mer opplysninger før etter helgen. Og jeg mener at litt ansvar ligger også hos kjøper. Er faktisk ikke intr i å lure noen Dessuten spiser dem ikke noe der dem ligger
kristian08 Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 Menne.. fant ut av det.. ingen av de funker på min bmw.. Å finne nr er ikke stress... ligger jo rett på metallet right? Men men.. finner du noe som funker for meg så skrik ut.. vis du vil tjene noe spenn... Event. andre som har en lmm som funker til min bil...
muska Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Skrevet Februar 16, 2007 Jeg fikk inn ett parti nå og vet ille om jeg får inn fler. men har notert nr på lmm din. du kan jo ringe Star autodeler eller andre bmw spesialister. Jeg har bare dem jeg har dessverre.... Lykke til
vegard313 Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Hei! Jeg er interessert i lmm'en med nr: 0280 202 134 hvis du fortsatt har liggende!
muska Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Skrevet Februar 19, 2007 Den har jeg, send meg pm med adr. så sender jeg kontonr. koster 120,- i frakt
vegard313 Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Okei. Men jeg vil bare vite om dette er en orginal del? Produsert av Bosch? Brukt eller helt ny? hvis brukt, hvor mange km.? Følger luftfilterboksen med altså? For jeg trenger egentlig ikke den...
muska Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Skrevet Februar 19, 2007 Det er org bmw og er gått ca 70" km.. følger med lutfilterboks men kan ta av den, da blir det 600,-+ ca 75 kr i frakt
vegard313 Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Høres bra ut! Vet du hvordan bil den har stått på? Du kan garantere at det er ingen feil eller problemer med lmm'en? Jeg er så lei nå av den forbanna lmm'en jeg har, så hvis det skulle bli problemer med en ny en kjøre æ biln på havet! Jeg har hatt en del problemer der turtallet går opp og ned, og iblant stopper bilen, spesielt når det er kaldt ute. Har også har problem med at bilen "jager" på gassen...
muska Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Skrevet Februar 19, 2007 Det eneste jeg kan garantere deg er at delene var frisle da dem ble demontert. Blir det ikke bra så sender du delen tilbake å får igjen pengene dine. jeg merker alle delene jeg selger så det er ikke noe problem.
Stonescream Skrevet Februar 23, 2007 Skrevet Februar 23, 2007 Mulig jeg kan trenge til min E34, har litt uggenheter når det gjelder turtall og har også erfart hoppa opp og ned en gang når jeg skulle parkere og motoren var varm. Kan kanskje være symptomer på luftmengdemåler og annet. Skal bort i helga, men kan gi deg beskjed over helga jeg
borte Skrevet Februar 23, 2007 Skrevet Februar 23, 2007 Trenger en lmm til min 90mod 318i M40.. Vet du om du fremdeles har en liggende? Nummeret som sto på den er; 0280 202 203 Gi meg kontonummer, så overfører jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå