Spinner Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Hva er mine alternativer for å få angel eyes som ser bra ut på en E39, 06/2000 med original xenon..? Ser det er en del info om dette allerede, men finner ikke helt ut hva som er greiest.. Anbefalinger mottas med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Den ENESTE måten å få dette til å bli bra på er å kjøpe lyktene fra Hella, de samme som BMW leverte originalt på E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinner Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 Er settet under fra koed Hella-lykter..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Er settet under fra koed Hella-lykter..? nei, langt ifra! varenr www7978 derimot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Du må kjøpe denne typen og ikke noe annet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Du må ikke finne på å kjøpe noe annet enn Hella-lykter! De koster litt mer enn andre, men du verden så mye bedre kvalitet de har. Du blir garantert fornøyd med de, har selv kjøpt facelift lykter fra Hella på min forrige E39, og angret ikke et sekund på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Har en kamerat som kjøpte FK. Han byttet til Hella etter noen mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinner Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 Ok, hella det blir! Hvor er det anbefalt å handle dem, koed ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Du kan handle dem på Koed, GS Bildeler eller som meg Schmiedmann. Alle disse er greie nettbutikker med kjapp levering. Sjekk hvor du får de billigst du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Forskjell mellom Koed og GS på disse er iallefall sinnsyk. Og det sier jeg ikke pga jeg er ansatt på Koed, men syns det er vilt. Som privatperson. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå