e28turbo Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Mitt prosjekt.... Gidder ikke legge ut alt på nytt, så jeg linker det jeg har skrevet frem til nå. Får heller oppdatere prosessen fremmover her... Sjekk her! http://www.nordmoregatebilklubb.com/for ... .php?t=414 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Ja, også må du bli mer aktiv her inne, 25 innlegg siden september er da alt for lite.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Vi trenger bilder av hele greia.. Og forressten så er det her du burde legge prosjekttråden din. Bimmers vokser noe voldsomt om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28turbo Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 JAADAA.... Her er ihvertfall et bilde av selve bilen!! Det skal komme ut mange flere bilder veldig snart...!!! Skal gjøres mye i førstkommende uke.. Håper å bli ferdig med grenrøret i helga. Og da er det ikke så mye igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28turbo Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2007 Da har jeg kommet noe lengere på grenrøret, mangler kun å sveise fast inngående flens på wastegate. Så her har dere noen bilder. Sånn passelig stor ?? Måtte kappe ut noe av øvre bærebro, veldig trangt her. Måtte sveise inn forsterkninger.... Håper på oppstart innen slutten av denne måned, så dette kan bli spennende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28turbo Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 Her kommer noen flere bilder... M5 dyser, bare foreløbig... Fint om noen hadde en kommentar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 uh-oh! Får du plass til spylervesketanken nå? Dette ser rått ut!!! Hva har du gjort med toppdekselet og innsugsmanifolden? Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 bmw med turbo er jo bare elsk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28turbo Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 Hehe... Spylervæsketanken må nok plaseres der batteriet originalt skal være, og batteriet må plasseres i bagasjerommet... Tror det ville blitt hardt å være tank om den hadde vært på sin originale plass, ettersom wastegaten står like ved... Innsuget å toppdekselt er nedslipt og lakkert med en seriøst kostbar aluminiumslakk, husker ikke merket men. Veldig solid ivertfall, å ikke minst veldig fint å se til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 ser ut til å bi et pent knippe e28'r med litt power langs veien etterhvert nå.. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28turbo Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2007 Takk for det du... Oppstart like rundt hjørnet nåå!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen_m535i Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Fungere brukbart tipper jeg. Hvilken dim er det på rørene til turbogrenrøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 rørene til e28 turbo er vel 42 innvendi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28turbo Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2007 Rikti rikti jørg1... Lenge siden jeg har skrevet noe nå.. Har skjedd mye siden sist. kkk Turboen jeg planla å bruke havarerte rett etter første oppstart Så det måtte kjøpes ny turbo. Valget falt på en Holset HX55 turbo fra Volvo Fh 12 lastebil. Innkjøpet av denne førte videre til omsveising av grenrør og downpipe. Forventningene var store ved første prøvetur med masse spekulering av når dette monsteret av en turbo ville begynne å lade. Men det fungerer veldig bra. begynner å lade ved 3000 omdr, å har fullt ladetrykk ved ca 4000 omdr. avhengig av gir og belastning. Her er noen bilder:) Stooor jævel dette Noe arbeid gjenstår enda. Må blant annet skifte innmat i oljepumpa da den ikke leverer mer en maks 2 bars oljetrykk. Regner med det kommer av vanlig slittasje, så den skal bestilles snart Håper å få råd til datasprut snart så jeg kan passere 0.8 bar å legge makstrykket på rundt 1.2 -1.3 bar.... Kommer flere bilder snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 film er stikkordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå