Nensin Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Hei, jeg vurderer 540 om dagen, og har kommet over denne. Synspunkter? Trenger facelift. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8258773 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Ikke kjlp noe sånt..... helt teit eller sjekk prisen og vri haue 2ganger på div nettsteder!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Veldig fin 540 hvertfall. Jeg ville som du selv sier..Montert 01 xenon facelift lamper forran og 01 lamper bak. Kanskje med litt senk og noen fine 19".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nensin Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 Ikke kjlp noe sånt..... helt teit eller sjekk prisen og vri haue 2ganger på div nettsteder!!!!!!!!!!!! ok, hvilke fler 2K modeller finner du som har ryddig historikk, ikke gått over 100K og med samme utstyr? mulig jeg er dårlig til og lete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Så ut som en veldig grei bil Mye bra utstyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Løp og kjøp. Men det er lov å prute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nensin Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 Prisen er prutet ned til et akseptabelt nivå. Skal ta en tur til Stavanger? til helgen og se på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Lykke til, fine biler det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Den der var vel alt for dyr ? Om du vil ha en så gammel bil med så lav kilometerstand bør du kanskje kikke utenfor norge. man får mange fine biler for 360.000 kr... som ikke er nesten 8 år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Han sier at han får den til en aksptabel pris, så da har han sikkert sett på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Denne lå vel til salgs for en stund siden, men da var det ikke fra forhandler.... Er en godt utstyrt bil det der, men trenger absolutt nye lykter foran og bak samt ny frontfanger synes jeg. Lakkert lister rundt om hadde heller ikke gjort noe. Ellers så synes jeg at prisen var noe stiv, men om du har fått prutet litt så betyr det jo også en del at den selges fra forhandler. Er du keen og prøvetur er bra så sier jeg go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Pen bil, KJØP DEN. Angående det å bytte lykter både her og der, hvorfor det? Det er jo en luksusbil som ikke er gammel engang, noen tror at det viktigste på bilen er angellys styling og klistermerker. Behold den slik den er, denne trenger ingen ombygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m5 Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Kjempefin bil! Men jeg er enig at du burde fått bytta ut til ny frontfanger (M5) og angel eyes F/B :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Dyr bil, får mye mer for penga i Tyskland, til samme pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 det der er DYRT. punktum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå