larserso Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Jeg har noen felger liggende som er noe kantkjørte. Er det noen som har tips til hvor jeg kan få gjort dette for en rimelig pris i kjørbar avstand av Oslo eller Gudbrandsdalen? Går det evt. an å gjøre noe selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Det har vært oppe mange ganger her som jeg har sett. Bare å søke på tidliggere tråder. Men denne siden har blitt nevnt ved en tidliggere gang, ligger i "favoritter" på pcen min!! Dvs at jeg burde fått fikset en felg jeg også! Går det ann bar å fikse en eller må man ta alle for ikke å få fargeforskjeller? http://www.ont-as.no/felgteknikk.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Det jeg gjorde med mine var å pusse ned kantene og få de lakkert. Fikk de lakkert for 1600kr hos et firma på Moelven som tar det på kveldstid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 Forsøkte å søke litt før jeg oppretta tråden, og fant kun tråden til Anderslien i farta... Skal sjekke de opp. Anderslien, du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Bar ikke ment som "kjeft", men vet det har vært oppe før. Hvis du bor i oslo området og skal ordne noen felger så kan det hende jeg blir med på det hvis det går ann å fikse en og det i koster for mye! Feks: du levere de og jeg henter de eller omvendt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 Bar ikke ment som "kjeft", men vet det har vært oppe før. Hvis du bor i oslo området og skal ordne noen felger så kan det hende jeg blir med på det hvis det går ann å fikse en og det i koster for mye! Feks: du levere de og jeg henter de eller omvendt?? Neida, forstod det, men det er mange som poster uten å søke her så jeg ville bare vise at jeg i hvertfall hadde gjort et lite forsøk;) Jeg skal si ifra når jeg finner ut noe mer, så kan vi se hva vi får til. Det er jo mulig vi kan få noe "kvantumsrabatt" også. Jeg skal ha inn 3 eller 4 felger. (mest sannsynlig alle så de blir helt like) -LE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 noen somhar gode tips om hvordan gjøre dette selv? en slags a til å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå