Vegard Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Trenger altså fargekoden til en ren BMW svart metallic. Noen som vet hvor man finner, eller som har koden? Er listene på bilen som skal lakkeres, så jeg er ute etter samme dybde og glans som resten av bilen (Mauritiusblau). Tror det blir best med en ren farge og ikke noe diamantsvart osv? Noen andre synspunkt? Uansett skal det være metallic. Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Skal ikke lakkere i samme farge som bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 Ja jeg har jo vurdert det også, men tror det blir best med svart. Blåfargen er så mørk uansett så det blir liksom ikke kræsj i fargene hvis du skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Ring en BMW forhandler å spør etter lakk koden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 står ikke koden under fargekoder her på sidene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 Står bare et slags nummer under "Fargekoder" her. Er uansett ikke helt sikker på hvilken av de som er ren svart met. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 Tror nummer 668 er en ren svart, men finner ikke ut om det er metallic eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Men hvis du bare skal ha ren svart og ikke metallic så trenger du ikke noe fargekode.... 181 er koden til diamantsvart. Hvis du kikker her: www.bimmers.no/viewtopic.php?t=38886&highlight= så ser du åssen det ser ut med mauritsius blå bil og lister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Diamantsvart er gråsvart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Men hvis du bare skal ha ren svart og ikke metallic så trenger du ikke noe fargekode.... 181 er koden til diamantsvart. Hvis du kikker her: www.bimmers.no/viewtopic.php?t=38886&highlight= så ser du åssen det ser ut med mauritsius blå bil og lister. Trenger altså fargekoden til en ren BMW svart metallic.(...) Uansett skal det være metallic. Oversikt over hva som er metallic og ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 Åkei, takk folkens! Står i mellom to farger nå: 303 Cosmosschwarz - Cosmos Black 416 Carbonschawarz - Carbon Black Cosmos svart er etter som jeg har funnet ut ren dyp svart, egentlig sånn som jeg hadde tenkt. Carbonsvart får et blått skinn i sollys, og det virket egentlig litt interessant?? Blått skinn i kantene på lista? Noen meninger?? Sliter litt jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå