Mikke1981 Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Store fine biler da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Fantastisk flotte biler, disse 7-seriene... "Må ha, bare må ha!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Ja får vel slenge meg på her jeg også Kjøpte meg "ny" bruksbil i sommer,BMW 735ia 91 mod pen bil..tror jeg har sett denne i oslo..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Fine biler:) ønsker meg en e38 til jul... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Andreas, hvorfor bare nytt skilt foran? Ja hadde helt glemt denne tråden.... Skiltet foran er nytt, fordi når jeg var å tjeneste i afganistan så lånte madamen min bilen en liten tur, for å kjøpe noe på butikken (Hun har bil selv). Men syns tydeligvis det var bedre å kjøre min som er så økonomisk på by kjøring... Der ble hun rygget på av en annet kvinne, som ikke så den lille bilen min i speilet sitt. Så hennes tilhengerfeste splittet støtfangeren min. Derfor er det nytt skilt fremme å ikke bake. Den ble akkurat ferdig reparert hos strandveien auto før jeg kom hjem på leav. Men er det ikke noen andre 7-serie biler som har sneket seg inn på forumet nå da.... Må bare legge inn bilder dere..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Er nok kanskje ikke så mange som har 7-serier i forhold til 3 og 5.. Synd, for det er fantastisk flotte biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Er nok det at ikke alle har disse bilene som gjør de litt spesielle i seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 min er hvertfall superduper spesiell;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Man finner seg alltid til rette i en 7 serie Jeg har ikke hatt like mange justeringsmuligheter på setet i noen av de andre BMW'ene jeg har hatt. Den ekstra tilten på seteryggen (midt på) og at du kan justere hardheten med luft trykk er faktisk nyttig når du kjører langt. Masasjefunksjonen bruker jeg egentlig sjelden, mest for å skryte til personer som ikke har BMW om hvor fortreffelig BMW er. Forøvrig er detaljer som at rattet automatisk går opp i topp posisjon når du skrur av motoren "duppeditter" jeg liker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Har du masasje fungsjon... hvor styrer du det fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Den styres ved hjelp av en knapp plassert mellom setevarmen og ASC for fører og mellom setevarmen og den elektriske rullegardinen bak for passasjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Pene bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinlausen Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 min 730ia som forhåpentlegvis blir bygd om til 740ia Tynne dekk og utslitte støtdempere, hehe kjekke greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Et bilde jeg moddet av bilen min: Hvis ikke dette ser sinna ut i speilet til bilen som kjører fremfor vet ikke jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 turbo er tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå