Gå til innhold

Da smalt det:-( *ENDELIG PÅ VEIEN*

-Roger-
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Samboeren min var på vei til jobb i dag tidlig....

Hun lå bak en bil som blinket seg ut og da hun kjørte forbi slapp bilen på ræven og klatret opp på en ca0,5m høy mur, fulgte oppå muren og ned igjen på veien...

Heldigvis gikk hun ikke over muren for det er en grunn til at den er der for å si det sånn!

Ganske HØYT ned til noen trær, steiner osv...

Så litt hell i uhell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun lå bak en bil som blinket seg ut og da hun kjørte forbi slapp bilen på ræven og klatret opp på en ca0,5m høy mur, fulgte oppå muren og ned igjen på veien...

Heldigvis gikk hun ikke over muren for det er en grunn til at den er der for å si det sånn!

Huff, dette hørtes skummelt ut, du ska være gla ho ikke ble skadda eller dro ned over muren, biler kan man reparer eller kjøpe ny.

Du får takke gud eller hvem du en takker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette hørtes skummelt ut, du ska være gla ho ikke ble skadda eller dro ned over muren, biler kan man reparer eller kjøpe ny.

Du får takke gud eller hvem du en takker :D

Jeg er som sagt egentlig heldig!

Men jeg må jo hvertfall kjøpe ny fanger, lykt (Hella xenon=DYR), grøftelys, innerskjermer og diverse deksler, bærearm, aircondition+++ :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...