Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har du ikke montert dumpventilen/pop-offèn?

Hvor har du forresten tatt ut vakum til den progressive b.t.regulatoren?

Er det mulig å koble vakum til dumpen via y-ledd fra samme sted?

begynner å glede meg nå :lol:

Alt tar du fra innsuget.. kan ta så mye y ledd du bare orker der i fra blir det samma vakumen\trykk for det.. Ja det er mulig. Nei gidder ikke ha dumpen mye bedre lyd når det slår tilbake i filteret forran turboem

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
si fra når dere skal leke a? :)

O.T du kjører vel ikke grønn e39 med hvite hella baklys?

Hei gjorde det tidligere ja :oops: men har de røde og hvite nå.

Har vært ute mye i dag. Men skal leke litt på lørdag og

da har jeg nok spotta deg mens jeg fyllte litt bensin på statoil der ja! =)

Send meg en mld på 93845927 vis du er i tønsberg i kveldinga.. Så spinner vi noen runninger :D:!:

Eller så tar vi turen til skien i dag for å vise litt der i dag og

Skrevet
Har du ikke montert dumpventilen/pop-offèn?

Hvor har du forresten tatt ut vakum til den progressive b.t.regulatoren?

Er det mulig å koble vakum til dumpen via y-ledd fra samme sted?

begynner å glede meg nå :lol:

Alt tar du fra innsuget.. kan ta så mye y ledd du bare orker der i fra blir det samma vakumen\trykk for det.. Ja det er mulig. Nei gidder ikke ha dumpen mye bedre lyd når det slår tilbake i filteret forran turboem

Husker ikke helt hvordan fuelrailen er på m50èn, men hvis jeg ikke husker helt feil, er det vell en liten btr som er i enden av railen, låst med en låsering?

Regner med den må tas ut og hullet blendes, eller skal den bare stå i fortsatt?

Skrevet
Har du ikke montert dumpventilen/pop-offèn?

Hvor har du forresten tatt ut vakum til den progressive b.t.regulatoren?

Er det mulig å koble vakum til dumpen via y-ledd fra samme sted?

begynner å glede meg nå :lol:

Alt tar du fra innsuget.. kan ta så mye y ledd du bare orker der i fra blir det samma vakumen\trykk for det.. Ja det er mulig. Nei gidder ikke ha dumpen mye bedre lyd når det slår tilbake i filteret forran turboem

Husker ikke helt hvordan fuelrailen er på m50èn, men hvis jeg ikke husker helt feil, er det vell en liten btr som er i enden av railen, låst med en låsering?

Regner med den må tas ut og hullet blendes, eller skal den bare stå i fortsatt?

Nei nei.. må ikke ta bort denne..

Du kobler kun den nye bensin rgulatoren etter den andre.

Da opprettholder du normalt trykk samt du kan presse på mere med den andre

Skrevet
Har du ikke montert dumpventilen/pop-offèn?

Hvor har du forresten tatt ut vakum til den progressive b.t.regulatoren?

Er det mulig å koble vakum til dumpen via y-ledd fra samme sted?

begynner å glede meg nå :lol:

Alt tar du fra innsuget.. kan ta så mye y ledd du bare orker der i fra blir det samma vakumen\trykk for det.. Ja det er mulig. Nei gidder ikke ha dumpen mye bedre lyd når det slår tilbake i filteret forran turboem

Husker ikke helt hvordan fuelrailen er på m50èn, men hvis jeg ikke husker helt feil, er det vell en liten btr som er i enden av railen, låst med en låsering?

Regner med den må tas ut og hullet blendes, eller skal den bare stå i fortsatt?

Nei nei.. må ikke ta bort denne..

Du kobler kun den nye bensin rgulatoren etter den andre.

Da opprettholder du normalt trykk samt du kan presse på mere med den andre

Flott at det var så enkelt :D

Skrevet

fikk en sittepåtur i går :D

satan for et drag! fra 4tusen rpm og til sperra i alle gir:D

tviler ikke et sekund på at det er 100+ det turbokittet gir nei!

løp å kjøp ;)

Skrevet

Ja angående km.stand ble jeg også lettet. Min har nå godt 274' og fortsatt i god behold. Bilen har vært i slekten min sider '94 og den har blitt behandlet som der er verdt sin egen vekt i gull av alle eiere (ikludert meg). Clutchen skifet jeg for ca 2 år siden i sommer, så sluring skal vel ikke bli noe problem. Skiftet p.g.a når jeg hadde kjørt litt å kø så begynte bilen å hakke og hoppe når jeg sluret og skulle sette bilen i bevegelse. Skiftet når bilen va godt 240' tror jeg.

Litt OT men er det plug'n'play å ha på en diff med mer sperre? Med en M3 diff, blir det bare tull da med tanke på det der er vell annen utveksling på diffen der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...