e30_kH Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 skall åverhale en 325 motor til min e30.. er det noen såm vet hvor på nettet man finner lager pakninger, simmeringer osv? eller komplette sett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw46 Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Jeg holder på med min motor no,å jeg handler hos http://norway.schmiedmann.com/index2.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 skall åverhale en 325 motor til min e30.. er det noen såm vet hvor på nettet man finner lager pakninger, simmeringer osv? eller komplette sett? Reppsett til motor har jeg aldri hørt om. Men slipesett kan du få kjøpt flere steder. Jeg selger det, blant annet. Men hvor mye sakl du ta når du skal overhale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw345tic Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 osbildeler.no, gsbildeler.no, koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_kH Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 jeg tengte jeg skulle skifte rammelager og veivlager.. + simmeringer, stempelringer og et pakkningsett. med ny register reim + 1 kvass kam sett med ventiler... men må ventilsetene slipes ved bytte over til kvasskam? er det en annen grad på disse ventilene såm følger med på et slikt kvasskam sett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå