Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kvitte meg med min bmw E30 2dørs. 86mod 320i

bilen demonteres i helgen, alt er til slags, har også bøtte-felger med nye sommer dekk, disse er kantkjørte, så selges billig.

kvitter meg denne i deler pga nyere bil, og har ikke interesse å kostee på denne noe mer, div slite deler må byttes.

demonterer etter ønske i helgen, før bilen har sin siste stund mandags morgen. 19 feb.

har også et komplett Rieger GTS styling, frontfanger er helt nye, ubrukt og kan følge med Tuv papirer.

sideskjørt og bakfanger, trenger en liten finish før lakk.

ubrukt DTM bakpotte i krom selges også.

bilen kan også kjøpes hel for 12000kr

den var i dagelig drift uten for store problemer fram til forrige uke da mest sannsynelig kardangen gikk i stykker.

for mer info og bilder ta kontakt PM

PS ikke bilen på bilde

<-----

Skrevet
alle er tildels kantkjørt ja, de foran er ikke så værst.

du kan godt komme å se på de?

så kan vi diskutere prisen ut i fra det?

Det kan jeg vettu :D passer det i helga en gang?

Skrevet

Frontfangeren ble kjøpt ny på streetdesign(4750kr), er bare litt sparkel på kantene, skulle bygge ut en cm, men ombestemte meg, og har ikke fått pusset de, bakfanger trenger en siste finish, men sandpapir og kanskje en smule sparkel. ikke store jobben.

kan få de for 3500,-

Skrevet

heisann, har du to par sideskjørt? i tilfelle er jeg innterresert i di som IKKE er rieger gts skjørtene. flere bilder, pris?

Skrevet

er ferdig å plukke fra hverandre en god del deler som blir med på skroten i morgen, hvis ingen skal ha de. hvis dere trenger noe så får dere melde interesse i løpet av kvelden eller senest i morgen tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...