Tweety bimma Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Har 4 stk rondell oo58 17x8.5(5x120) med dekk (tror det er 225/45-17 frem og 235/40/45 -17 bak kan undersøke dette ved interesse) som jeg ønsker å selge send meg en Pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 hei,selger du felgene,eller er det kun bytte du er int. i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2007 hei,selger du felgene,eller er det kun bytte du er int. i? Hei er utgangs punktet bare int i bytte men selfølgelig hvis jeg for et godt bud så kan jo bli salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Hva er definisjonen på et godt bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2007 Hva er definisjonen på et godt bud? Hehe du for sende meg en pm på hva nettopp det er Lien så for vi se om vi mener det samme.... har ikke noen andre sommer felger så selger ikke for noe skam bud ettersom jeg skal kjøpe andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Hvis de er hele og greie så kan du få lov til og bytte de i 5000kr Tweety Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 Hvis de er hele og greie så kan du få lov til og bytte de i 5000kr Tweety Ja mins å huske at de var hele å greie bud notert.. Ettersom såå mange har sendt pm osv så ska jeg ta noen nye bilder i morra og slenge ut her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Ja gjør det Men skulle det ha seg sånn at du trenger penger til noe pils eller morro i kveld så send meg en pm fort så raser jeg nedover til tønsberg med 5000kr i lomma med en gang jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Har da tatt noen bilder(ikke best men en for et inntrykk vaffal Er greie men er jo litt "gruff" på dem som man ser.... 2 av dekka er på ca 4mm,nr 3 er rundt 3mm og siste man er vel rett over 1,6mm.... Da har vet dere hva det er snakk om (ja er 4 stk,fant bare ikke siste bilde i farta) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Etter og ha sett bildene så må jeg nok gå ned en tusenlapp på budet mitt Så da er budet 4000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 nye er dekkene på disse felgene? mye spor igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 nye er dekkene på disse felgene? mye spor igjen? Har ikke sjekka produksjons dato på dem,kan eventuelt gjøre det oxo,, hvor mye spor det er står litt lenger opp i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 Da er jeg tilbake fra egypt og har finni meg nye sommer felger så må selge disse..hvis det er noen som fortsatt er intressert så rop ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 2000... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2007 2000... 2000?? nei du da ligger dem helt i ro,, ettersom det har kommet mange bud på PM så kan jeg si at siste er på 4000,så slipper det å komme noen fler skambud felgene er litt penere enn på bilde ettersom dem ikke er vaska osv der (legger dem ut på finn eller no for å få litt mer fort gang i morra) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå